колата пище от към резервоара когато е топла! Сутрин като е студена го няма пискането!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пищене от към резервоара?!
Collapse
X
-
Бензиновата помпа е тръгнала да си ходи.Когато е топла колата се предполага, че и бензиновата помпа е работила известно време вече и се е загряла. Това загряване се дължи на триенето на частите и когато е вече износена започва да шуми/свири. Особено, ако няма достатъчно бензин в резервоара, който да я охлажда.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
-
Почисти си първо клапана на капачката. После погледни помпата, Слав е прав явно тръгва да си ходи. Проблема може да е и от задръстени пътища на бензина и да създава различно налягане и от там вакум или надуване на резервоара.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Здравейте, колеги! Ползвам темата на колегата, защото при мен е същата работа с помпата. Единствената разлика е, че при мен свири и при студена кола. Помня, че още когато купих колата, преди 15 000 км, още от тогава си свиреше. Мислех че е някакъв звук от ауспуха, смятах го за нормално. Лошото е че по една или друга причина, покрай скъпите горива, много често карах колата с малко бензин в резервоара, на границата на резервата, даже няколко пъти може би и с под 5 литра Честно казано не знам как още работи помпата, мисля че си е оригиналната заводска, защото видях че имаше много прах, след като отворих капачката под кората в багажника. Както и да е, минало-заминало, сега искам да запазя максимално живота на помпата, ще отделям повече средства за бензин. Горивния филтър е сменян преди около 10 000 км. В няколко теми прочетох за него, но не ми стана ясно. Колата е 96/97 г с металните колектори, има горивен филтър до задната дясна гума, а доколкото разбрах новите след 98/99 г филтърът им е разположен в самата помпа. Това така ли е? Искам да ви питам при Браво 96-97г филтърът оказва ли влияние върху работата на помпата, в смисъл ако е задръстен - затруднява ли се помпата? Аз си мисля, че след като филтърът се намира след помпата, ако е задръстен, ще оказва влияние в/у работата на ДВГ а не на помпата. Мисля си, че само на тези от 98/99 филтърът ще оказва влияние в/у работата на помпата, защото е в нея. Има ли нещо вярно в това дето мисля? Ако трябва веднага ще сменя горивния филтър.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
А при мен нешо от зад прави БУУУУУуууууу........ за 4-5 секунди и спира и така през няколко минути, по време на каране и дори като е спряна и загасена през 3-4 минути го прави поне 3-4 пъти. А сега де!?, да не е некъв клапан за газовете в резервоара?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар