здравейте колеги ;колата е дедра с лампреди мотор 2.0-16.имам въпросче относно паленето сутрин сега на 15градуса.установих че мотора пали по бързо ;вчера изолирах вакума на горивния регулатор и по бързо запали;да спомена че тпс-а е регулиран на о.25 волта;свещи денсо пауър ;цвят жълто и светло кафяво;мпх намерено по чудо от колага с фиат купе от 2-рия път и забележете работи коректно;имам още 2бр.но некоректни;сега на въпроса редно ли е така да се кара колата или да си върна вакума.преди 3год съм сменил малкия маркуч на помпата;бензиновия филтър смених тая зима.не съм свалял денсото да видя сместа ;просто не съм я карал извън градско.ламдата е от пунто 1.2 с четири кабела ;сивия на маса;махнал съм ремъка на бал. вал ; няма катализатор; средно гърне също;това е че стана дълта и широко.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
затапен горивен регулатор.
Collapse
X
-
затапен регулатор
здравейте колеги;реших да не си правя експерименти с колата;върнах си вакума на мястото;почистих си за този месец дросела;тпс явно на тази настройка между 0.25 и0.29 не е добре ;не знам защо ;завъртяхго наляво обратно на часовника ;регулирах оборотите с изключено мпх и пали по бързо и е по пъргава колата.денсото веднага изчисти цвета и между тъмно сиво и кафяво;лек ден.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар