Възможно ли е да е реле на помпата при положение ,че още в началото проверихме помпата и работеше. Kluchar, не разбрах. Какъв модел ли ? Знам за бензиновото ,че е Хитачи а газовото е Ланди Ренцо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto HGT - Проблем със запалването и дюзите!
Collapse
X
-
Пак ще кажа. На 1-ва страница има мой пост с една картинка. Вярно от друг мотор е схемата, но едва ли е много различна. Там има дно реле с номер 196, което има два електромагнита - демек две релета в едно. Тази част, която подава захранване към дюзите, подава захранване и към помпата. Другата част (другото реле в модула) захранва ЕКУ. Има бушон за ЕКУ и втори бушон за инжекторите и помпата (не се виждат на картинката) Щом работи помпата, значи бушона и е здрав. Това означава също че трябва да има и захранване към инжекторите - (+12V) постоянно напрежение. Проверява се с мултицет, като се откача кабела на едната дюза, подава се контакт от контактния ключ и на единия пин на буксата на кабела трябва да има +12 волта - за по-сигурно с пробна лампа. Ако ги няма тези 12В , се проверява къде се губят. Не е изключено проблема да е в релето ( релето на помпата според колегата ) , въпреки че захранва помпата нормално. Проверява се и предпазитела на бензиновото ЕКУ, да не е изгорял. Проверява се захранва ли се ЕКУ след това реле - дали получва захранване при подаване на контакт. Това би трябвало да си проличи и по контролните лампи на таблото, ако се изчаква чек -а както си му е реда. Откача се газовото ЕКУ и се възстановява управлението в оригиналния му вид, за да се провери работи ли бензиновото ЕКУ правилно.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Току що се прибирам от следващия под ред майстор... и думите му бяха " Брато, компа ти не е в ред изгорял е явно търси си нов комп, но едва ли ще намериш защото той върви с ключ и незнам си какво още и е хитачи и ще бъде много труден за намираме.. " .......... релета,бушони,помпи всичко бил проверил и това е. Ще потърся още някакъв майстор и ще видим какво ще правим...Punto HGT
Коментар
-
Брат, за последен път питам - Има ли +12 волта на дюзите като дадеш на контакт, без да се мъчиш да палиш ? Откачаш буксата на една дюза и мериш с мултицет или пробна лампа, дали по кабела на единия пин ма +12 волта като минусовата сонда закачаш на минуса на акумулатора. Разбирам че си я закачал на диагностика, и са ти проверили бензиновия комп за грешки, както и газовия по-късно. Щом и двата нямат записана грешка, щом и двата се четат и няма записани грешки, е много вероятно да не стига захранване до дюзите - тези +12В.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
kanuista написа:Току що се прибирам от следващия под ред майстор... и думите му бяха " Брато, компа ти не е в ред изгорял е явно търси си нов комп, но едва ли ще намериш защото той върви с ключ и незнам си какво още и е хитачи и ще бъде много труден за намираме.. " .......... релета,бушони,помпи всичко бил проверил и това е. Ще потърся още някакъв майстор и ще видим какво ще правим...Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
кола
Ще го оправи ако е от тези залятите със силикон много ще си поиграе.ако е такова по ставаhttp://home.planet.nl/~jwq/pictures/pics/mgt.jpg
Коментар
-
kanuista написа:Тази сутрин каза ,че ще го отваря.. ще стане ясно ще пиша пак.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:kanuista написа:Тази сутрин каза ,че ще го отваря.. ще стане ясно ще пиша пак.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Пича явно чете тук, и ходи да съветва "майсторите", а те пък не се знае колко са в час и го връткат на принципа проба-грешка. Явно момчето нищо не разбира и не смее да пипа, а ония това чакат.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Dido_Lyubenov написа:Пича явно чете тук, и ходи да съветва "майсторите", а те пък не се знае колко са в час и го връткат на принципа проба-грешка. Явно момчето нищо не разбира и не смее да пипа, а ония това чакат.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Kolegi, gram ne razbiram ot tok a tuk problema e takav... Ako beshe mehanichen bashta mi se zanimava s otvarqne na dvigateli I boqdjiistvo dori toi proveri benzinovata pompa tuk problema e che diuzite ne otvarqt za da vpryska injekciona. No elektronikata ne razbiram nito az nito to. I taka kato gledam mai i maistorite i te... Sviknali sa mai da doide nqkvo tdi da mu izchistqt greshkite i tva e... Ot drugo veche sam se obejdavam che ne razbirat. Izvinqvam se za latinicata no ponqkoga nqmam komp pod raka i pisha ot telefona a toi nqma bg...Punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар