Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto HGT - Проблем със запалването и дюзите!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Възможно ли е да е реле на помпата при положение ,че още в началото проверихме помпата и работеше. Kluchar, не разбрах. Какъв модел ли ? Знам за бензиновото ,че е Хитачи а газовото е Ланди Ренцо.
    Punto HGT

    Коментар


      #32
      кола

      Виж от мануала има схеми така ще се ориентираш по добре за бензина
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #33
        Пак ще кажа. На 1-ва страница има мой пост с една картинка. Вярно от друг мотор е схемата, но едва ли е много различна. Там има дно реле с номер 196, което има два електромагнита - демек две релета в едно. Тази част, която подава захранване към дюзите, подава захранване и към помпата. Другата част (другото реле в модула) захранва ЕКУ. Има бушон за ЕКУ и втори бушон за инжекторите и помпата (не се виждат на картинката) Щом работи помпата, значи бушона и е здрав. Това означава също че трябва да има и захранване към инжекторите - (+12V) постоянно напрежение. Проверява се с мултицет, като се откача кабела на едната дюза, подава се контакт от контактния ключ и на единия пин на буксата на кабела трябва да има +12 волта - за по-сигурно с пробна лампа. Ако ги няма тези 12В , се проверява къде се губят. Не е изключено проблема да е в релето ( релето на помпата според колегата ) , въпреки че захранва помпата нормално. Проверява се и предпазитела на бензиновото ЕКУ, да не е изгорял. Проверява се захранва ли се ЕКУ след това реле - дали получва захранване при подаване на контакт. Това би трябвало да си проличи и по контролните лампи на таблото, ако се изчаква чек -а както си му е реда. Откача се газовото ЕКУ и се възстановява управлението в оригиналния му вид, за да се провери работи ли бензиновото ЕКУ правилно.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #34
          кола

          Релетата и бушоните трябва да са зад жабката виждат се
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #35
            Току що се прибирам от следващия под ред майстор... и думите му бяха " Брато, компа ти не е в ред изгорял е явно търси си нов комп, но едва ли ще намериш защото той върви с ключ и незнам си какво още и е хитачи и ще бъде много труден за намираме.. " .......... релета,бушони,помпи всичко бил проверил и това е. Ще потърся още някакъв майстор и ще видим какво ще правим...
            Punto HGT

            Коментар


              #36
              Брат, за последен път питам - Има ли +12 волта на дюзите като дадеш на контакт, без да се мъчиш да палиш ? Откачаш буксата на една дюза и мериш с мултицет или пробна лампа, дали по кабела на единия пин ма +12 волта като минусовата сонда закачаш на минуса на акумулатора. Разбирам че си я закачал на диагностика, и са ти проверили бензиновия комп за грешки, както и газовия по-късно. Щом и двата нямат записана грешка, щом и двата се четат и няма записани грешки, е много вероятно да не стига захранване до дюзите - тези +12В.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #37
                kanuista написа:
                Току що се прибирам от следващия под ред майстор... и думите му бяха " Брато, компа ти не е в ред изгорял е явно търси си нов комп, но едва ли ще намериш защото той върви с ключ и незнам си какво още и е хитачи и ще бъде много труден за намираме.. " .......... релета,бушони,помпи всичко бил проверил и това е. Ще потърся още някакъв майстор и ще видим какво ще правим...
                Да така е Хитачи е и не е труден за намиране ама е неподатлив за работа особенно от некъдърни майстори. Пак ти казвам нищо му нама на ЕКУ-то ти, нали го прочетохте и няма грешки, Щом сте го прочели значи ЕКУТО РАБОТИ И Е В ЧАС.РЕЛЕ, и аз и МЕМО и Дидо ти казахме реле. Труден за намиране и съответно по скъп, много ми е интересно какви пари ще ти го намери твоя майстор.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #38
                  Захранването днес по късно го проверихме има 12В. Незнам колеги вече какво става.. този "майстор" в който е колата в момента ми каза ,че утре ще се опита да отвори компа и да се опита да оправи ако има нещо.
                  Punto HGT

                  Коментар


                    #39
                    кола

                    Ще го оправи ако е от тези залятите със силикон много ще си поиграе.ако е такова по ставаhttp://home.planet.nl/~jwq/pictures/pics/mgt.jpg
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #40
                      Тази сутрин каза ,че ще го отваря.. ще стане ясно ще пиша пак.
                      Punto HGT

                      Коментар


                        #41
                        kanuista написа:
                        Тази сутрин каза ,че ще го отваря.. ще стане ясно ще пиша пак.
                        Я кажи как разбрахте чи има захранване до помпата, че точно на този модел има две захранвания, едното за нивомера другото за помпата. Не барайте ЕКУ-то НИЩО МУ НЯМА, пак ти го повтарям, това е опит да те накарат да им дадеш още пари.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #42
                          S_BANKOV написа:
                          kanuista написа:
                          Тази сутрин каза ,че ще го отваря.. ще стане ясно ще пиша пак.
                          Я кажи как разбрахте чи има захранване до помпата, че точно на този модел има две захранвания, едното за нивомера другото за помпата. Не барайте ЕКУ-то НИЩО МУ НЯМА, пак ти го повтарям, това е опит да те накарат да им дадеш още пари.
                          Пича явно чете тук, и ходи да съветва "майсторите", а те пък не се знае колко са в час и го връткат на принципа проба-грешка. Явно момчето нищо не разбира и не смее да пипа, а ония това чакат.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #43
                            Dido_Lyubenov написа:
                            Пича явно чете тук, и ходи да съветва "майсторите", а те пък не се знае колко са в час и го връткат на принципа проба-грешка. Явно момчето нищо не разбира и не смее да пипа, а ония това чакат.
                            Стига де това е гадно
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #44
                              S_BANKOV написа:
                              Dido_Lyubenov написа:
                              Пича явно чете тук, и ходи да съветва "майсторите", а те пък не се знае колко са в час и го връткат на принципа проба-грешка. Явно момчето нищо не разбира и не смее да пипа, а ония това чакат.
                              Стига де това е гадно
                              Е нема пълно щастие ! :D Не всеки разбира от техника, и не всеки може сам да си оправя колата. И аз като знам че ще е гаден ремонт, предпочитах да я метна на едни "познати" в сервиза, щото нямам гараж и всичко правя на пракинга, но вече само в краен случай бих отишъл в сервиз. За съжаление реалноста е такава. Познати, ама ме метнаха с 200 кинта Хем знаят че съм на ясно и рано или късно ще разбера, и добре че не разбрах прекалено късно. Само след 3 месеца, всичко лъсна като маймунско дупе.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #45
                                Kolegi, gram ne razbiram ot tok a tuk problema e takav... Ako beshe mehanichen bashta mi se zanimava s otvarqne na dvigateli I boqdjiistvo dori toi proveri benzinovata pompa tuk problema e che diuzite ne otvarqt za da vpryska injekciona. No elektronikata ne razbiram nito az nito to. I taka kato gledam mai i maistorite i te... Sviknali sa mai da doide nqkvo tdi da mu izchistqt greshkite i tva e... Ot drugo veche sam se obejdavam che ne razbirat. Izvinqvam se za latinicata no ponqkoga nqmam komp pod raka i pisha ot telefona a toi nqma bg...
                                Punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X