Дидо Любенов, минах диагностика и майстора каза " Приятел, компютъра ми не отчита грешка, единственото нещо което намирам е ,че няма ток (управление) на дюзите, аз немога да я оправя карай я другаде." Баща ми понеже също се занимава с двигатели и боядисване от 40 години.. опита да отвори дроселова клапа или квото беше там и да впръска гориво вътре(не разбрах точно какво е направи) и докато пръска аз да опитам да запаля, и колата запали! Сега закарах колата на друг майстор да я помачи и утре ще отида да му покажа картинката която горе си ми пратил за дюзите и ЕКУ, той ще я разбере по-добре от мен, благодаря ти за помоща, аз ще продължавам да споделям как върви проблема.МЕМО, приятелю, дано не е ЕКУ. Просто аз така си мисля понеже не разбирам и мисля ,че ще е най-лошото. А аз разбрах ,че ЕКУ върви с ключа,компютъра и още нещо... + имало някакъв код който трябвало да съвпада с моя на старото еку или няма такова нещо ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto HGT - Проблем със запалването и дюзите!
Collapse
X
-
Parvo se izvinqvam ,che pisha na latinica no v momenta sam ot telefona a toi ne razpolaga s bg ezik na klaviaturata. Kolata i na dvete ne pali kolega.... Gazadjiite dori si svyrzvaha tehniq kompiutar i toi ne otchete greshka. Ujasa e palen kolegi ! Dano ne trqbva novo eku che nqma namirane.. Shte trqbva da se hvarlq... A sam q vzel predi 5-6 meseca oshte mi e mila...Punto HGT
Коментар
-
kanuista написа:Parvo se izvinqvam ,che pisha na latinica no v momenta sam ot telefona a toi ne razpolaga s bg ezik na klaviaturata. Kolata i na dvete ne pali kolega.... Gazadjiite dori si svyrzvaha tehniq kompiutar i toi ne otchete greshka. Ujasa e palen kolegi ! Dano ne trqbva novo eku che nqma namirane.. Shte trqbva da se hvarlq... A sam q vzel predi 5-6 meseca oshte mi e mila...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
kanuista написа:Ами то като паля в началото автоматично ми пали на бензин... Газовия не би трябвало да се меси или трябва ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не съм запознат до толкова с газовите уредби, но принципа на управление е такъв. Възможно е да не изпише грешка ако е заминал газовия, зависи какво му се е случило. Но щом е с две големи букси, мисля че лесно ще си го провериш сам. Едната трябва да е към ДВГ а другата към бензиновия комп. Ако и двете букси на кабелите са мъжки, виж къде отива към ДВГ кабела от газовия и би трябвало тази дето е от бензиновия да може да се вклчи на нейното място. Все пак пусни една питанка на колегата emzo, той е по-запознат с тези неща, да не ти дам грешен съвет.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Пич, казах ти главто реле на бензиновата помпа, стига си мятал по върбите, виж къде са релетата на бензиновата помпа и ги смени. Тоя го ядох преди да тръгна на срещата на форума, в петък от обяд до 3 ч през ноща търсихме проблема, пробвахме три помпи и я мъчихме принудително на газ и няма ток на управлението на дюзите, като сменихме релето нещата се оправиха. Ама някой трябваше да се сети че газовите дюзи се управляват от бензиновите. Обаче за да думне релето има проблем някъде по инсталацията, казах ти провери дали стига ток до помпата и си провери самата помпа.Другия варинат за който се сещам и е мялко вероятен е да ти е заминал ключа газ / бензинКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Няма и как да запали на газ при положение че газовия комп ползва импулси от бензиновите дюзи които липсват.За да изключиш проблем с газта който е напълно възможен се прави едно елементарно нещо за 5 минути.От газовия комп излизат 4 двойки кабели с женска букса като на бенз. дюзи и 4 двойки които завършват с мъжки букси и в момента са включени в бензиновите ти дюзи.Единственото което трябва да направиш е да включиш тези кабели които отиват от ориг. инсталация към газовия компютър директно в бензиновите дюзи като оттам изключиш кабелите които идват от компютъра на газовия инжекцион.Хубаво е да запомниш/запишеш кое откъде вадиш че после да не размениш цилиндрите но дори и да объркаш цилиндрите на бензин ще запали и поне ще разбереш дали е от това.
Коментар
-
Едно успокоение от мен ако евентуално ЕКУ-то е заминало - слагаш му една мега и даже ще имаш опция да си я настройваш в движение, отделно че на газ с мегата може и по добре да върви и аз съм с ГИ, но вече 35к. километра няма проблем, единствено сутрин на бензин като я паля и малко подскача и така и не разбрах, защо го прави тоя номер.punto HGT
Коментар
-
MEMO написа:Няма и как да запали на газ при положение че газовия комп ползва импулси от бензиновите дюзи които липсват.За да изключиш проблем с газта който е напълно възможен се прави едно елементарно нещо за 5 минути.От газовия комп излизат 4 двойки кабели с женска букса като на бенз. дюзи и 4 двойки които завършват с мъжки букси и в момента са включени в бензиновите ти дюзи.Единственото което трябва да направиш е да включиш тези кабели които отиват от ориг. инсталация към газовия компютър директно в бензиновите дюзи като оттам изключиш кабелите които идват от компютъра на газовия инжекцион.Хубаво е да запомниш/запишеш кое откъде вадиш че после да не размениш цилиндрите но дори и да объркаш цилиндрите на бензин ще запали и поне ще разбереш дали е от това.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
didich написа:Едно успокоение от мен ако евентуално ЕКУ-то е заминало - слагаш му една мега и даже ще имаш опция да си я настройваш в движение, отделно че на газ с мегата може и по добре да върви и аз съм с ГИ, но вече 35к. километра няма проблем, единствено сутрин на бензин като я паля и малко подскача и така и не разбрах, защо го прави тоя номер.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар