Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto HGT - Проблем със запалването и дюзите!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto HGT - Проблем със запалването и дюзите!

    Колеги, днес стана авария. Спрях пред Мтел за 5мин. върнах се и колата не запали. Стартера върти, отначало препали прекъсвайки и загасна. Опитах отново но повече не запали. Издърпах я в сервиз и там казаха ,че не се подава ток до дюзите, бензиновата помпа работа и датчика на коляновия вал работи но не работи управлението на дюзите. Някой чул ли е за такъв проблем, имал ли е и знае ли нещо по въпроса. Ще бъда благодарен ако помогнете !!!
    Punto HGT

    #2
    Трябва ти компютърна диагностика. Като за начало провери всички бушони, да не се окаже че някой е изгорял. Другите варианти са проблем в ЕКУ или датчика на коляновия вал, но така на изуст не може да се каже точно. Има вероятности друг да е проблема, но само с диагностика ще се хване.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      В сервиза който го закарах направиха диагностика и казаха ,че не дава грешки а не идва ток до самите дюзи !
      Punto HGT

      Коментар


        #4
        Имаш ли такава кутийка с предпазители и реле като тези на снимаката ? Ако да, там с 2 е обозначен бушона на ижекциона ( не се различава, но ориентировъчно ) има и реле, което трябва да включва като дадеш на контакт. Провери ги и пиши какво си установил. Ето и линк с картинката http://translate.googleusercontent.c...maelCtehDSMnrg
        Прикачени файлове
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Значи искъм още да отбележа ,че .. колата преди 2 месеца ми направи пак така... спрях за 3 минутки, врътнах ключа да запаля и запали много трудно държеше много ниски обороти и замириса на суров бензин.. изгасих я изчаках 10 минути и запали нормално... а сега колкото и да чкам не иска и не иска... върти но не пали... правила ми е и проблем много често... когато поддържам 90-100 км със савсем леко натиснат педал на газта, започва да забива муцуната (все едно връщам газта)...
          Punto HGT

          Коментар


            #6
            Хайде колеги помагайте, мнения, предложения... ,че съм все още без кола! Чета навсякъде.... и си мисля може ли проблема да е в ТПС или нещо от сорта ??
            Punto HGT

            Коментар


              #7
              Главното реле на бензиновата помпа, не е лошо да си провериш и бензиновата помпа да не е тръгнала.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                това за мене е или датчик колянов вал, или фазовия датчик

                Коментар


                  #9
                  Днес ще ги проверя.. но в един сервиз като го закачиха компа и не даде никакви грешки, възможно ли е? Бензиновата помпа работи проверихме я, датчика на коляновия също не даде грешка, свещите са чисто нови и са проверени и те ,че бафкат. Какво представлява фазовия датчик и къде г/д се намира.
                  Punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    kanuista написа:
                    Какво представлява фазовия датчик и къде г/д се намира.
                    Фазовия датчик се намира на смукателния разпределителен вал и следи положението(фазите) на разпределителните валове.
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Имайте на предвид че колата май е след 2000 г.а там е друга системата.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        колата е 2001 март с ГИ. Така и по проблемът ми... не съм сигурен но на мен ми мирише ,че ще трябва ново ЕКУ ... дали ще стане ЕКУ-то от фиат купе 1.8 16 130 коня или барчета 1.8 16в 130 коня.. двигателите не са ли едни и същи? Че мисля ,че ще бъдат по разпространени по моргите от колкото фиат пунто хгт ?
                        Punto HGT

                        Коментар


                          #13
                          kanuista написа:
                          колата е 2001 март с ГИ. Така и по проблемът ми... не съм сигурен но на мен ми мирише ,че ще трябва ново ЕКУ ... дали ще стане ЕКУ-то от фиат купе 1.8 16 130 коня или барчета 1.8 16в 130 коня.. двигателите не са ли едни и същи? Че мисля ,че ще бъдат по разпространени по моргите от колкото фиат пунто хгт ?
                          На диагностика мина ли ? Дюзите трябва да получават постоянно напрежение 12В когато си на контакт. ЕКУ им пуска маса, за да затвори веригата и задейства съответния инжектор. Това напрежение минава през предпазител и реле, което се задеиства като дадеш на контакт. Казваш че няма ток на дюзите - разбирам че няма 12В на тях, нали така ? Ако да - търси релето и провери къде се губи +12В постоянно напрежение към дюзите при подаден контакт. Вземи една крушка за плафон, пусни и +12В на единия контакт, а другия край включи към буксата на дюзата, на пина който отива към ЕКУ. Опитай, като завъртиш на стартер, при тази схема на захранване на крушката, дали ще мига, когато съответната дюза трябва да впръсква - да присветва в момента когато дюзата трябва да отвори. Ако мига, значи ЕКУ подава управление. Но първо търси +12В на всички дюзи едновременно при подаден контакт. Ето ти примерна схема от друг ДВГ :162 до 165 са инжекторите (дюзите)196 - рлето което ги захранва при подаден контакттова с многото пинове - горната дясна част е ЕКУp.s. Не подавай с кабел +12В на дюзите, че може да се получи обратно напрежение в ЕКУ, ако то не е захранено и да го изгори ! Възможно е и да има късо съединение и да стане голяма беля
                          Прикачени файлове
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            Фазовия датчик се намира на изпускателния а не на всмукателния вал ,колкото и нелогично да звучи.ЕКУ от купе и баркета ще стане само ако са с пласмасовите колектори /след 99/ а те са по-трудни за намиране и от пунто.

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              ECU би трябвало да е от по новите и по трудно ще се намери ама едва ли да е от него а и трябва да се вземе комплект в BSI и ключа иначе няма да тръгне .Ако е проблем в ECU то може да се ремонтира.
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X