Колеги, днес стана авария. Спрях пред Мтел за 5мин. върнах се и колата не запали. Стартера върти, отначало препали прекъсвайки и загасна. Опитах отново но повече не запали. Издърпах я в сервиз и там казаха ,че не се подава ток до дюзите, бензиновата помпа работа и датчика на коляновия вал работи но не работи управлението на дюзите. Някой чул ли е за такъв проблем, имал ли е и знае ли нещо по въпроса. Ще бъда благодарен ако помогнете !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto HGT - Проблем със запалването и дюзите!
Collapse
X
-
Трябва ти компютърна диагностика. Като за начало провери всички бушони, да не се окаже че някой е изгорял. Другите варианти са проблем в ЕКУ или датчика на коляновия вал, но така на изуст не може да се каже точно. Има вероятности друг да е проблема, но само с диагностика ще се хване.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Имаш ли такава кутийка с предпазители и реле като тези на снимаката ? Ако да, там с 2 е обозначен бушона на ижекциона ( не се различава, но ориентировъчно ) има и реле, което трябва да включва като дадеш на контакт. Провери ги и пиши какво си установил. Ето и линк с картинката http://translate.googleusercontent.c...maelCtehDSMnrgОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Значи искъм още да отбележа ,че .. колата преди 2 месеца ми направи пак така... спрях за 3 минутки, врътнах ключа да запаля и запали много трудно държеше много ниски обороти и замириса на суров бензин.. изгасих я изчаках 10 минути и запали нормално... а сега колкото и да чкам не иска и не иска... върти но не пали... правила ми е и проблем много често... когато поддържам 90-100 км със савсем леко натиснат педал на газта, започва да забива муцуната (все едно връщам газта)...Punto HGT
Коментар
-
nedialk00
-
Днес ще ги проверя.. но в един сервиз като го закачиха компа и не даде никакви грешки, възможно ли е? Бензиновата помпа работи проверихме я, датчика на коляновия също не даде грешка, свещите са чисто нови и са проверени и те ,че бафкат. Какво представлява фазовия датчик и къде г/д се намира.Punto HGT
Коментар
-
колата е 2001 март с ГИ. Така и по проблемът ми... не съм сигурен но на мен ми мирише ,че ще трябва ново ЕКУ ... дали ще стане ЕКУ-то от фиат купе 1.8 16 130 коня или барчета 1.8 16в 130 коня.. двигателите не са ли едни и същи? Че мисля ,че ще бъдат по разпространени по моргите от колкото фиат пунто хгт ?Punto HGT
Коментар
-
kanuista написа:колата е 2001 март с ГИ. Така и по проблемът ми... не съм сигурен но на мен ми мирише ,че ще трябва ново ЕКУ ... дали ще стане ЕКУ-то от фиат купе 1.8 16 130 коня или барчета 1.8 16в 130 коня.. двигателите не са ли едни и същи? Че мисля ,че ще бъдат по разпространени по моргите от колкото фиат пунто хгт ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар