Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Пунто 1.1 , 55 к.с .Моля за помощ(спешно)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Пунто 1.1 , 55 к.с .Моля за помощ(спешно)

    Значи проблема е следния. Двигателя не работи добре,прекьсва,работи на 3 цилинадьра,гори много ,маслото мирише на бензин и стана по редко,отзад леко пуши(бял дим) ,а на 1 цилиндьр мокри свеща(следователно мисля че тои неработи).Смених свещите,кабелите,бубината но нищо. Наи интересното е, че колата вьрви, двигателя не чука ,няма шумове от него. Незнам,вьзможно ли е да е прескочил някои зьб на ремька и да е изкривил клапани ???? МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ !!!!

    #2
    Прилича ми на гарнитура на главата. Маслото как е ? Пресечено ли е или не, и има ли мазни петна в антифриза ? Не мисля че ще е в ремъка проблема щом другите цилиндри работят нормално. Сваляй главата и ще рзбереш. Не ти препоръчвам да го караш така, защото може да стане по-голяма беля.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Подкрепям колегата Любенов, имаш пробив м/у маслена магистрала и 1цил. и понеже маслото там е под налягане при всмукване влиза и изгаря, в момент на нагнетяване пък влиза горивна смес в маслото от затова е и мириса на бензин.горе долу това е дано е само гарнитура/не вярвам да е пробив в метална част/
      Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
      Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

      Коментар


        #4
        И аз така си мисля,утре свалям главата, пьк ще видим.Мерси колеги ....

        Коментар


          #5
          Баща ми имаше същия проблем със същия двигател но той го кара до последно докато почне да прави димна завеса отзад.. Свали главата - шлайфа я, смени гарнитурата и всичко стана като ново! Успех!
          Punto HGT

          Коментар


            #6
            Айде на бас че има неприпаснат клапан на пръви цилиндър. Маслото със сигурност мирише на бензин. Ще трябва сваляне на глава задължително, а тоя двигател май не удряше клапани или бъркам.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              10 лева залагам за гарнитура.
              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

              Коментар


                #8
                кола

                За прескачането на зъб се оправя лесно то си има белези . а за гарнитура трябва да се свали главатаВиж компресията първо извади една свещ и сложи малко масло и виж дали ще се промени налягането
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Колеги свалих главата и останах малко изненадан:1.Някои пишман маистор е пипал по двигателя 2.Не забелязах гарнитурата да е повредена или скьсана някьде3.клапаните си движат нормално,затварят и отварят,можеби ще трябва да проверя луфта ???4.като извадих маркуча отзад на всмукателните трьби през които циркулира охлждащата течност изтече някаква кафява гадост с мазни петна ,ама на прьв поглед не прилича на масло,както при умешване на маслото и антифриза.5. Няма следи от удари или други подобни по клапаните и буталата(само нагар) И един вьпрос кьм колегата kluchar , видях белега на разпределителни вал,ама нещо не забелязах белега на коляновия???? Всепак колеги, мисля да изшлаифам главата и да сложа нови гарнитури,пьк ще видим......

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    На съединителя има един отвор там има също дол има също и горе http://prikachi.com/files/1250349y.jpgот този сайт преведен може да се ориентираш повечеhttp://translate.google.bg/translate...Mk1%2Ffiat.htm
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Днес благополучно стартирах двигателя и работи перфектно. Изшлаифах главата ,нови гарнитури,някои друг нов маркуч,малко настроики ....и всичко стана супер. Изкрено благодаря на колегите за помоща и сьвети те. Живи и здрави да сте всички !!!

                      Коментар


                        #12
                        Браво ! Със здраве да си я караш ! П.П. Кафявата гняс в антифриза е било пресечено масло
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          СпИчелих 10 лева от форумец май?
                          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                          Коментар

                          Working...
                          X