Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде се намира маслената помпа на 1,6 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Я си провери маслото на скоростите как е. може и от него да тече. Значи правилно съм си мислел, че става въпрос за лявото ляво - при скоростите. Има 2 места от които може тма да тече масло - семеринга на кол. вал (при съединителя), и от маншона на полуоската. Има още едно де.. от планката, която държи самите скорости за купето закачени. Там казаха, че е слабо място на итал. коли на типо платформа.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #17
      Synthy написа:
      Я си провери маслото на скоростите как е. може и от него да тече. Значи правилно съм си мислел, че става въпрос за лявото ляво - при скоростите. Има 2 места от които може тма да тече масло - семеринга на кол. вал (при съединителя), и от маншона на полуоската. Има още едно де.. от планката, която държи самите скорости за купето закачени. Там казаха, че е слабо място на итал. коли на типо платформа.
      Хмм а има ли датчик за маслото в скоростите , нем огас да разбера защо свети лампичката за маслото ,дали не е свързан с трансмисионното масло
      Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V

      Коментар


        #18
        няма налягане на маслото заради това свети, или заради повреда в датчика, а щом ти тече от към скоростната кутия, колегата правилно ти е казал или семеринг на колянов вал или от маншона на полуоската, виж колко масло има на щеката и долей ако е необходимо, както и провери датчика, по принцип ако нямаш налягане на маслото, повдигачите ще се разхлопат; неможе да ти свети от трансмисията лампичката

        Коментар


          #19
          nedialk00 написа:
          няма налягане на маслото заради това свети, или заради повреда в датчика, а щом ти тече от към скоростната кутия, колегата правилно ти е казал или семеринг на колянов вал или от маншона на полуоската, виж колко масло има на щеката и долей ако е необходимо, както и провери датчика, по принцип ако нямаш налягане на маслото, повдигачите ще се разхлопат; неможе да ти свети от трансмисията лампичката
          След малко ще дойде майстора да знам кво да му кажа да провери . Затова питам :D
          Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V

          Коментар


            #20
            geleto__ написа:
            Synthy написа:
            Я си провери маслото на скоростите как е. може и от него да тече. Значи правилно съм си мислел, че става въпрос за лявото ляво - при скоростите. Има 2 места от които може тма да тече масло - семеринга на кол. вал (при съединителя), и от маншона на полуоската. Има още едно де.. от планката, която държи самите скорости за купето закачени. Там казаха, че е слабо място на итал. коли на типо платформа.
            Хмм а има ли датчик за маслото в скоростите , нем огас да разбера защо свети лампичката за маслото ,дали не е свързан с трансмисионното масло
            Не е свързано с трансмисионното масло, датчика е само за моторното масло. Факт е че ако ти свети лампата за маслото, няма налягане което да замаси датчика и той продължава да свети. Самия тадчик буквално е тръба със съчма която се мести от налягането и замасява при което лампата гасне.Проблема не е в теча от семеринг, хубаво е да се смени но не е фаталлен. Каза че са местили колата на скорост което значи че проблема може да е в маслената помпа или смукателя. При всички положения картера се сваля проверява се смукателя дали е ударен проверява се дали маслената помпа не е превъртяла и това е. Каза че колата пали, това е добре и значи че няма поражения по коляновия вал. Но е напълно възможно ангренажа да е прескочил зъб.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              Колеги преди малко бях с майстора при колата. огледа я датчиците работеха пробвахме ги. Като я запалихме първия път на бензин светна лампичката,изфорсирахме я и изгасна колата. На втория път , като я изфорсирахме заработи нормално. Възможно ли да се е затлачила нещо ,щото на бензин и без това ми свети дюзичката на таблото. Той вика че не е палеена отдавна и затова докато качи маслото да заработи нормално ?
              Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V

              Коментар


                #22
                блокирал е бил може би разтоварващия клапан на помпата

                Коментар


                  #23
                  ivel написа:
                  блокирал е бил може би разтоварващия клапан на помпата
                  ми аз си го обяснявам че като са я дърпали нещо да не е прехвърлио ли нз и след това да е качило пак масло като сме я форисрали 2-3 пъти
                  Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V

                  Коментар

                  Working...
                  X