Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТИПИЕС

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ТИПИЕС

    от къде тръгна всичко:колата започна да пали трудно всеки 1ви път,в смисал през 4-5-6 часа когато е студена колата пали наистина трудно да речем от 7/8/9/10 път като цаката е да я чакам да изпразни дюзите,контакт пълни паля и така доста пъти докато запали,карах така известно време щото я ползвам така всеки ден и тая седмица решихда се сервизира.Мерихме пробвахме датчици едно друго,и накрая и до ТПС опряхмя даде стоиности от 700-1000...с това е свързан 1вият ми въпрос,какви точно стоиности трябва да дава тоя датчик и възможно ли е от него да не иска да пали поради богата смес.защото сместа беше доста богата напрао си миришеше на бензин,и като се даде рязко повече газ на колата бучи и пука и след малко се реже,също така оборотите се дигат сами около 1200-1500 понякога са ок(не изключвам стъпков мотор въпреки че е на 1-2 месеца беше 2ра ръка може да не е бил читав),странното е че всичко е от самосебеси ту са ок оборотите ту се качват и така.отворен съм и за др предложения които могат да се проверят аламинут,мерси предварително.
    F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

    #2
    а колата е фиат...................

    Коментар


      #3
      забравил съм най-важното,браво 1.6 ’96
      F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

      Коментар


        #4
        С това трябваше да почнеш - на 1.6 16V най-често този проблем е от дюзите. Измери им съпротивлението, трябва да дават около 14-16 Ома съпротивление. Разкачаш буксата и мериш съпротивление между средното краче и всяко друго. Ако съпротивлението е наред, най-вероятно си за почистване на дюзите.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          освен това провери и регулатора на налягането-една мембрана която стои зад смукателните колектори отпред-да не е спукана

          Коментар


            #6
            wizard88 написа:
            ...също така оборотите се дигат сами около 1200-1500 понякога са ок(не изключвам стъпков мотор въпреки че е на 1-2 месеца беше 2ра ръка може да не е бил читав),странното е че всичко е от самосебеси ту са ок оборотите ту се качват и така.
            Аз също си купих втора ръка стъпково моторче и го сложих без да му мисля много. Карах с него няколко месеца, но понякога ми играеха оборотите както при теб. Отварях капака побутвах снопа с кабелите на стъпковото моторче и оборотите се стабилизираха. Преди месец ми писна и отидох на диагностика. Компа беше записал грешка - стъпков мотор. След изчистване на грешката не записваше нова, но при тест пак даваше грешка. Занесох и старото моторче за проба, то пък директно си даваше грешка. В крайна сметка реших да купя ново. За сега не съм имал проблеми с оборотите.За ТПС-а погледни сервизното ръководство за браво/брава първа част, стр.179-180. В download секцията го има.
            Fiat Brava 1.6/16V, 96г

            Коментар


              #7
              мерси за отговорите,за сега съм се спрял на тпс като проблем и се мъчим с трудно палене докато намерим някои наблизо за проба.едит:изключваме типиеса правихме проба с 2 други същата работа,като позагрее малко колата спира да пука,при рязко подаване на газ,от филтъра.Остава само проблема с трудното палене които е и основен,мислих си свещи но колата на газ си върви. . .
              F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

              Коментар


                #8
                Датчик на ХОЛ

                Може и да е датчика на коляновия вал-датчик на Хол така му викат,при мен проблема беше като загрееше и не палеше смених го и така най-интересното е че не го лови диагностика защото е импулсен

                Коментар


                  #9
                  Няколко бързи въпросаКакво е състоянието на въздушния филтър и кога е сменян, кутията и резонатора здрави ли са?Колата газ има ли? Ако ДА какво е АГУ или ГИСъстоянието на генерацията и възможно ли е от някъде по нея да смуче въздух? МАП сензора чист ли е, маркучите му здрави ли са?Проблема е в богатата смес която се получава понякога, търси причината за това.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Да колата е богата на смес но за сега сме в задънена улица.Колата пали трудно само като Е СТУДЕНА,загрее ли си пали от веднъж.Въздушния е от оригиналните спортни пера го с рпепарат и го пръскам на 6-7к/км.АГУ е на 4 месеца с ланда контрол поне на свободния ход.За генерацията никва идея ама не вярвам да е от това,като ти изгният гърнетата да бучи повече да ама да не пали?И не,не се е разбучала повече.Нов признак е това,че колата си държи обороти от порядъка на 1100-1400 се е толкова трябва да са,смисал като си забие стрелката на 1100 все едно са 900,само където не са ,което вече мирише на дюзи.Тая седмица вече трябва да е сериозното сервизиране,като за без пари за сега нищо.Явно няма да се разминем тънкана,мерси за помоща и съветите.
                    F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

                    Коментар


                      #11
                      Генерацията може да е в основата на проблема с оборотите.Непаленето най вероятно е то горивния регулатор или дюзи, непали защото колата ти се дави.Пробвай да я запалиш авариино на газ на студен мотор, за проба да видиш дали ще запали.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        точно с това е свързана следващата ми работа,тъй като в момента копчето е само с 2 опций-само бенц и ауто,сменям копчето и почвам да си паля на газ 1 път в седмицата 10-20км на бенц и да се надяваме да кара.Одеве като бях на преглед се сетих кво ми беше казал за генерацията и влязох в канала да вида как е хавата,е бате няма толкова запазени гарнета чак бях учуден имам я близо 6 години,преди това не знам кога са сменяни обаче варианта с дупка в генерацията отпада.Все си мисля дали ако все пак стъпковия не е читав и не затваря както трябва при гасене,при палене заради положението му,примерно 1/5 отворен,сместа да богатее и от там да идва,сменял съм го но пак с 2ра ръка и не мога да го изключа като вариант.Днес колата работеше перфектно. . .
                        F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

                        Коментар


                          #13
                          wizard88 написа:
                          точно с това е свързана следващата ми работа,тъй като в момента копчето е само с 2 опций-само бенц и ауто,сменям копчето и почвам да си паля на газ 1 път в седмицата 10-20км на бенц и да се надяваме да кара.Одеве като бях на преглед се сетих кво ми беше казал за генерацията и влязох в канала да вида как е хавата,е бате няма толкова запазени гарнета чак бях учуден имам я близо 6 години,преди това не знам кога са сменяни обаче варианта с дупка в генерацията отпада.Все си мисля дали ако все пак стъпковия не е читав и не затваря както трябва при гасене,при палене заради положението му,примерно 1/5 отворен,сместа да богатее и от там да идва,сменял съм го но пак с 2ра ръка и не мога да го изключа като вариант.Днес колата работеше перфектно. . .
                          Ако ти се правят проби мога да услужа с дюзи и ТПС за проба.От Пловдив съм.Поздрави!

                          Коментар


                            #14
                            Може ли от ТПС да не стига ток до дюзите или нещо от сорта, - да не пали въобще колата ?
                            Punto HGT

                            Коментар


                              #15
                              В дебелите книги пише друго-щом на газ е добре проблема е в бензина. Щом не пали студена значи бедна смес. Щом пука в смук. кол.-бедна смес ..ЕКУ-то прай бедна смес когато двата дат4ика за температ. му казват че мотора е загрял и вакумен датчик ако подава фалшив сигнал...
                              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                              Коментар

                              Working...
                              X