Компресия 14 на цилиндър, и пак си гори по 1л. 5W40 на 10 000 км, и по 250-300 гр. охлаждаща течност на 1000 км? Това стандартно ли е за този мотор??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило 1.6 16 V - компресия 14 на цилиндър а гори масло??
Collapse
X
-
А за антифриза, карам с доста вода, понеже си го гори, възможно ли е да се изпарява понеже карам с множко вода? Ако приемем, че не може да се изпари толкова много и че компресията наистина е 14, то означава, че губи вода извън обсега на двигателя? Т.е. някой маркуч покрай казанчето и радиатора?
Коментар
-
joro87 написа:А за антифриза, карам с доста вода, понеже си го гори, възможно ли е да се изпарява понеже карам с множко вода? Ако приемем, че не може да се изпари толкова много и че компресията наистина е 14, то означава, че губи вода извън обсега на двигателя? Т.е. някой маркуч покрай казанчето и радиатора?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не съм гледал как я мерят, отидох в най-надеждният и скъп сервиз във Враца и я оставих, понеже оборотите играят с 1-2 мм. Правили са диагностика на запалването и нз си какво, и казаха че всичко е перфектно компресията е по 14 на цилиндър. Чул съм, че дори да излиза от завода 10.5 след време като се разработи ставала 12-13 даже 14. Пак повтарям сервизът е най-надеждния във Враца. Не им бях споменал, че гори масло и антифриз, по принцип отидох за оборотите, които преди няколко дни играеха доста повече, но след като смених температурен датчик на охлаждащата течност мърдат само 1-2 мм едвам долувимо.
Коментар
-
Преди години, когато имах Делта 1.6 16V, бях сипал Castrol 10W40 и 5л. туба едва ми стигна за пробег от 10хил.при положение, че мотора събира 3.8л.От както минах на Selenia Gold 10W40, нямах никакви проблеми.Така, че за маслото нямай грижи, може просто следващия път да пробваш с друго масло.А за компресията, наистина е множко......LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
-
nedialk00
абе човек 10.5 е степен на сгъстяване, а не компресия, двигателя ти е като нов щом е 14 атмосфери на всички цилиндри, а горенето на масло не се дължи само на сегментите, които ти си набедил, а и на гумичките на клапаните, но няма какво да се притесняваш, за теча мога да те посъветвам да си сложиш на валволин стоп лййк и ще си решиш проблема, разбира се ако е от радиатор, а не от някоя връзка някъде да е хлабава и да пропуска също и проблемите с горене на масло мога да ти реша, ако искаш пиши ми на лично
Коментар
-
14 атмосфери си е съвсем нормална компресия. 10.5 е степента на сгъстяване, както е казал по-горе недялко. За маслото виж гумички на клапани, и ако компресията се покава до 14 постепенно (започва от 8-9, 10, 12, 12... 14), значи са сегментите (може би). Иначе найв-ероятно гумичките са виновник. Или картерна вентилация. За антифриза... банков е казал достатъчно, аз само ще добавя (което той спести), че може да ти е издухала и гарнитурата на главата. Няма друг вариант да "гори" антифриз двигателя и въпреки това да работи (поне според мен)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
nedialk00
-
lyubokg написа:А за компресията, наистина е множко......Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Ами, като знаем че обикновено караме каляски на по няколко стотон хиляди, колегата трябва да е голям късметлия(искрено му го желая).Или я е купил с бастуна и моряшка тениска в багажника. Yellow_Flash_Colorz_PDT_17 Ебати още някоя атмосферка и ще почне и нафта да гори.Майтапя се.LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар