Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем фиат Браво 1,8 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем фиат Браво 1,8 16V

    Здравейте колеги,започвам с това, че колата има и газов инжекцион. При палене което е на бензин естествено няма никакви проблеми. При потегляне колата се тресе се едно свършва горивото след 30тина метра спират мъките и започва да си върви нормално. Като карам на бензин при обороти от 1200 до 1800 колкото и газ да подавам си набира бавно след което си влиза в ритъм и в по - високи обороти няма проблеми. При газ пък м/у 2000 и 3000 оборота се получава същия проблем колкото и газ да давам си набира бавно чувам как мотора се форсира, но ускорението го няма.... почти никакво. Всички запалителни бобини работят пробвах 1во тях... свещите са на няма и 1000 км.Някакви идеи... ?

    #2
    А съединителя как е? Че по мъгливите обяснения ....
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      досега не съм имал проблем отделя си сравнително ниско

      Коментар


        #4
        eh4ev07 написа:
        А съединителя как е? Че по мъгливите обяснения ....
        Мда вярно си прилича на съединител, аз бих направил един тест с тротоар. [quote="dasymtepital"]досега не съм имал проблем отделя си сравнително ниско [quote]товя НИСКО още повече сочи към съединител
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          по-скоро адаптация. Откачи акумулатора за 2 часа. След това го закачи и карай само на бензин 1-2 дни да видим дали го прави този проблем
          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
          Powered by Total & Fobos LPG

          Коментар


            #6
            Ема след като двигателя вдига обороти обаче колата не набира скорост - това 99% си е съединител.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Synthy написа:
              Ема след като двигателя вдига обороти обаче колата не набира скорост - това 99% си е съединител.
              Или блокирали задни колела, щом след 30-тина метра се оправя. Колегата да пробва да подаде рязко газ да вдигне малко скоростта и да натисне рязко спирачката, ако колата занесе задницата е хубаво да се почне от там. Някак по евтино изглежда
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                банков, ама ти това сериозно ли си го писал за задните колела според мен може да е от катализатора това а щом във високите обороти нямаш проблеми не е съединителя, и другото което е, не винаги е така, но колкото по-ниско отделя съединителя толкова повече живот има, колкото по-високо почне да отделя толкова по заминал е

                Коментар


                  #9
                  nedialk00 написа:
                  банков, ама ти това сериозно ли си го писал за задните колела според мен може да е от катализатора това а щом във високите обороти нямаш проблеми не е съединителя, и другото което е, не винаги е така, но колкото по-ниско отделя съединителя толкова повече живот има, колкото по-високо почне да отделя толкова по заминал е
                  Абсолютно сериозно ти го казвам, ял съм тоя проблем. Ето нещо за проба, когато запали колата, колегата да даде 1 метър на зад и тогава да тръгне, да видим дали ще се дърпа тогаваОтносно съединителя, теста с бордюра ще покаже дали е изправен
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    На 1.8 Hitachi -то не се ресетва с откачане на акумулатора - изпробвано и доказано. Помни си записите ако щеш 1 година го дръж без ток.
                    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                    Коментар


                      #11
                      nedialk00 беше прав... от катализатора е.

                      Коментар


                        #12
                        Е как на 1.8 не се ресетва компа, като след като откача акумулатора работи по съвсем различен начин на бензин? В смисъл по-добре.
                        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                        Коментар

                        Working...
                        X