Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Причини за задавяне на бензинов двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Причини за задавяне на бензинов двигател

    Здравейте,От известно време имам проблем с колата и ми се иска да ви попитам за мнение по този въпрос:Какви са причините един бензинов двигател ( пълен инжекцион) да се задави при запалване? Т.е кои датчици могат да окажат влияние така, че колата да се задави и да не успее да запали. Задавам въпроса си, тъй като Стилото ми се дави по някаква причина понякога и то винаги, когато колата не е напълно студена или загряла, а когато има някаква остатъчна температура. Искаше ми се да събера просто всякакви мнения и предположения по въпроса , защо е възможно да се задави.
    Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
    Fiat Stilo '02 1.6 16V

    #2
    да не ги изброявам - всички, който отговарят за смесообразуването и впръскването; най-добре я закачи да видиш какво ще излезе защото могат да са около 7-8 неща

    Коментар


      #3
      nedialk00 написа:
      да не ги изброявам - всички, който отговарят за смесообразуването и впръскването; най-добре я закачи да видиш какво ще излезе защото могат да са около 7-8 неща
      Там е проблема, закачам я непрекъснато и не излиза нищо!
      Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
      Fiat Stilo '02 1.6 16V

      Коментар


        #4
        Монтирана ли е АГУ?
        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

        Коментар


          #5
          Да, но това няма значение, колата го правеше това много преди да сложа.
          Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
          Fiat Stilo '02 1.6 16V

          Коментар


            #6
            Е*ани свещи, кофти кабели, пикаещи дюзи които хвърлят капчици върху свеща, или гори много масло и зацапва свещите или свещите са неподходящи.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              При така представените фракти, моето предположение е датчик колянов вал, който когато почне да се прецаква - не сработва при определени температури.
              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

              Коментар


                #8
                Точно това ми беше мисълта на темата, да нахвърляме възможните причини и да се опитаме да обсъдим да видим, кои от тях ще отпаднат. Поправете ме ако греша в разсъжденията или добавете нещо ако се сетите.Свещи - Правеше го и с предишните и с новите - NGK сменени преди около 600км, но е възможно да съм попаднал на менте Кабели - малко вероятно, тъй като при мен имам директно бобина - свещ.гори много масло и зацапва свещите - Масло не пипа, не пуши и ауспуха е чист като сълза.свещите са неподходящи - съмнявам се, купени са по каталог.Остават вероятни виновници:дюзи които хвърлят капчици върху свещадатчик на колянов вал - имах опит да го сменя. Купих нов, които се оказа, че не работи и въпреки това с припукване и притрисане колата успяваше да запали и с дефектния, затова мисля, че е малко вероятно да е от него. Но пък от друга страна ако работи и дава грешен сигнал при определена температура си прав, че може и това да е.Сещате ли се нещо друго ?
                Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
                Fiat Stilo '02 1.6 16V

                Коментар


                  #9
                  Друга вероятност е некоректен сигнал от температурен датчик. Но това е малко вероятно.За да се задави бензинов автомобил при палене, то липсва искра за запалване - при положение, че инжекторите работят (затварят) перфектно и липсва богата смес при работа на газ (спрял ли си си бензиновата помпа при работа на газ?) или работа с обогатена смес когато запали.Подаването на искрата се "командва" от датчик колянов вал, като за да се осъществи запалването участват бобина, запалителни кабели и свещи. Най-чуствителни към температурни изменения са датчик колянов вал и бобина/и.
                  Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                  Коментар


                    #10
                    При работа на газ, бензиновата помпа не съм я спирал ( попринцип и в ръководството на инжекциона има споменато това да не се прави!)Отностно липсата на искра.Бобините са 4 - по една на всеки цилиндър, както и свещите. Смяташ ли, че е възможно и 4те бобини или и 4те свещи да не сработят в един и същ момент ? Аз малко или много това го оставям като малко вероятно, тъй като доколкото разбирам от тези неща, дори и 1 бобина/свещ да не подаде искра мотора пак ще запали на 3 цилиндъра или поне няма да се задави толкова лошо. Греша ли ?
                    Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
                    Fiat Stilo '02 1.6 16V

                    Коментар


                      #11
                      Защо си сигурен, че е задавяне?
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #12
                        SypheRrr написа:
                        При работа на газ, бензиновата помпа не съм я спирал ( попринцип и в ръководството на инжекциона има споменато това да не се прави!)
                        Това отписва проблем с инжектор.
                        SypheRrr написа:
                        Бобините са 4 - по една на всеки цилиндър, както и свещите. Смяташ ли, че е възможно и 4те бобини или и 4те свещи да не сработят в един и същ момент?
                        Да, ако ЕКУ им "каже" да не сработят, защото към ЕКУ-то не е постъпила информация от датчик колянов вал.
                        SypheRrr написа:
                        Аз малко или много това го оставям като малко вероятно, тъй като доколкото разбирам от тези неща, дори и 1 бобина/свещ да не подаде искра мотора пак ще запали на 3 цилиндъра или поне няма да се задави толкова лошо. Греша ли ?
                        Щом автомобила работи нормално на бензин или газ => няма проблем с бобини, кабели и свещи.Пробвал ли си да запалиш с напълно отворен дросел (натиснат педала на газта до долу)?
                        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                        Коментар


                          #13
                          muns61 написа:
                          Защо си сигурен, че е задавяне?
                          Ами така мисля, защото след като успея да запаля мирише супер много на бензин.
                          Stefanaki написа:
                          SypheRrr написа:
                          Аз малко или много това го оставям като малко вероятно, тъй като доколкото разбирам от тези неща, дори и 1 бобина/свещ да не подаде искра мотора пак ще запали на 3 цилиндъра или поне няма да се задави толкова лошо. Греша ли ?
                          Щом автомобила работи нормално на бензин или газ => няма проблем с бобини, кабели и свещи.Пробвал ли си да запалиш с напълно отворен дросел (натиснат педала на газта до долу)?
                          Преди се опитвах да запаля и не ставаше и не ставаше, даже съм я бутал и пали много трудно от 2-3то бутане. Прочетох в интернет, че инжекционите имат clear flood mode, т.е това, което описваш ти - натиснат до долу педал на газта. Като се случи да не запали, от 3-4 завъртане с натиснат до долу едал на газта пали.Вчера и днес като я карах на газ, усетих че придърпа на няколко пъти, докато на бензин това го няма. Закачих я на компютър и видях, че сместа е ок, което ме навежда на мисълта за свещи. Това, което знам е, че ако имаш проблем със запалването, на газ първо ще разбереш и затова мисля, че е възможно и да са свещи, макар и да съм ги сменял наскоро...
                          Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
                          Fiat Stilo '02 1.6 16V

                          Коментар


                            #14
                            Остави го датчика на коляновия вал, нали на диагностиката нищо не показва, няма записана грешка.Аз не разбрах стартера върти ли всеки път?Караш на газ - Генерацията как е? Катализатор имаш ли? много прилича на задръстена генерация.Пробвай да запалиш принудително на газ, има ли проблеми? Вакум регулатора как е? Има ли бензин в маркуча за излишното гориво, да не е запешен.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа:
                              Остави го датчика на коляновия вал, нали на диагностиката нищо не показва, няма записана грешка.Аз не разбрах стартера върти ли всеки път?Караш на газ - Генерацията как е? Катализатор имаш ли? много прилича на задръстена генерация.Пробвай да запалиш принудително на газ, има ли проблеми? Вакум регулатора как е? Има ли бензин в маркуча за излишното гориво, да не е запешен.
                              Стартера върти всеки път.Генерацията е ОК - имаш спукана мека връзка, но я оправих. Катализаторите са си на място.Принудително на газ е трудно да запали - гасне. Не и достига температура все още е хладно.Вакум регулатора и маркуча за излишното гориво нямам и представа как изглеждат или къде се намират !? Съжалявам...
                              Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
                              Fiat Stilo '02 1.6 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X