Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Напасване на клапани браво 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Напасване на клапани браво 1.6 16v

    Здравейте колеги имам следното питане понеже несам мн запознат как се напасват клапани и с какво мога да изчистя и полирам горивните камери на глава за фиат браво 1.6 16v

    #2
    Напасване на клапани браво 1.6 16v

    Със шлайф паста :D
    skype pe6_oo Марин

    Коментар


      #3
      Както колегата каза шлайф паста, ама първо главата да я шлайфат и тогава вкарваш едното клапанче на мястото му виждаш къде точно опира на главата изтегляш го леко и го мажеш с шлайф пастата точно там, после пак го вкарваш на мястото му, взимаш една бормашина с ниски обороти или акумулаторен винтоверт, слагаш му за накрайник нещо с дебелината на клапана и оттам намираш някакво гумено маркуче, което надяваш от едната страна на клапана, а от другата на накрайника на винтоверта и го пускаш, като се стремиш да държиш опънато маркучето така че клапана да се трие в повърхността на която ляга и пастата да го шлайфа. Това като за начало, обаче има още нещо, шлайфаш каквото шлайфаш и преди да сглобиш клапаните на място, си вземи един литър бензин, и натискаш един от клапаните да се затвори хубаво и там където е дупката на колектора му сипваш бензин, като трябва да задържи поне 2-3 секунди без да пробие между главата и клапана, и така трябва да направиш с всички клапани проба, като ги изшлайфаш иначе ако изпуска някой впослвдствие може да го изгориш!!! Забележка: ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЛЕД ТАЗИ ПРОЦЕДУРА НА ПАРОСТРУЙКА С ВРЯЛА ВОДА И ПРЕПАРАТ ДА СЕ ИЗМИЕ МНОГО ХУБАВО ГЛАВАТА!
      Кара само с 200+ !!!

      Коментар


        #4
        fein86 написа:
        Както колегата каза шлайф паста, ама първо главата да я шлайфат и тогава вкарваш едното клапанче на мястото му виждаш къде точно опира на главата изтегляш го леко и го мажеш с шлайф пастата точно там, после пак го вкарваш на мястото му, взимаш една бормашина с ниски обороти или акумулаторен винтоверт, слагаш му за накрайник нещо с дебелината на клапана и оттам намираш някакво гумено маркуче, което надяваш от едната страна на клапана, а от другата на накрайника на винтоверта и го пускаш, като се стремиш да държиш опънато маркучето така че клапана да се трие в повърхността на която ляга и пастата да го шлайфа. Това като за начало, обаче има още нещо, шлайфаш каквото шлайфаш и преди да сглобиш клапаните на място, си вземи един литър бензин, и натискаш един от клапаните да се затвори хубаво и там където е дупката на колектора му сипваш бензин, като трябва да задържи поне 2-3 секунди без да пробие между главата и клапана, и така трябва да направиш с всички клапани проба, като ги изшлайфаш иначе ако изпуска някой впослвдствие може да го изгориш!!! Забележка: ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЛЕД ТАЗИ ПРОЦЕДУРА НА ПАРОСТРУЙКА С ВРЯЛА ВОДА И ПРЕПАРАТ ДА СЕ ИЗМИЕ МНОГО ХУБАВО ГЛАВАТА!
        Мерси за информацията

        Коментар

        Working...
        X