Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Типо проблем!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Типо проблем!!!

    Проблема е невероятен, колата е 1,4 моно на газ 89г., беше се развалил алтернатора, оправихме го, сложихме го и колата заработи, и всичко беше точно докато не загря колата, и отведнъж както си карам и загуби обороти, стрелката на водата започна да играе заедно с оборотите и скачаше до червеното и обратно докато накрая колата загасва! Опитвам да запаля и или много трудно пали, или изобщо не иска, или пък пали така с играещи обороти и стрелка на водата, а така като загасне и реши да запали нормално опитвам да тръгна назад и колата тръгва нормално държи обороти и се движи добре, а като опитам да тръгна напред и пак започва да губи обороти или да играят и гасне! Закарах я на жичкаджия и той два дена прерови почти всичко ел. и почисти навсякъде клеясало и всичко просто, обаче резултат няма, дайте малко акъл моля ви, вече три седмици се побърках, свещи нови сложих, кабели, само бубина не съм сменил! Дайте някаква идея, дали не копчето за газ-бензин??? Вече незная какво да правя???
    Кара само с 200+ !!!

    #2
    колега

    и на газ и на бензин го прави така ли ?
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      И на газ и на бензин, няма никаква разлика, прави едно и също!
      Кара само с 200+ !!!

      Коментар


        #4
        Проверете масата на мотора(дебелия кабел от акумулатора до рамата продължава до скоростната кутия).
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          Проверена е масата, това беше първото което почистих и напръсках с контактен спрей!
          Кара само с 200+ !!!

          Коментар


            #6
            Две идеи 1. Провери термодатчика каво съпротивление показва, ако е + безкрайност значи е пробил и е за смяна - това е възможна причина за стрелката, Но аз бих се насичил към2. Водната помпа и ролките на ангренажа - притеснява ме това " На заден ОК - на пред Не ще" А да провери и за изронени зъби на ремъка.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Колега,само за проба пусни един кабел от минуса на акумулатора до купето и виж дали ще има разлика.

              Коментар


                #8
                bobizdr написа:
                Колега,само за проба пусни един кабел от минуса на акумулатора до купето и виж дали ще има разлика.
                Пусках и разлика имаше към по лошо!
                Кара само с 200+ !!!

                Коментар


                  #9
                  Колата към обяд я запалих и заработи нормално, и така си се повозих около половин час градско, загря си работеше си и хоппп изведнъж пак същотооо, цял следобед се занимавах, чистих датчици и тем подобни, намерих че ми е заминал датчика на перката на радиатора сега преди малко установих и че кабела на бубината към делкото свети, което значи че е заминал, обаче пустата кола неще и пак неще!!!!!!!!!!
                  Кара само с 200+ !!!

                  Коментар


                    #10
                    Чакаи де - то светещият кабел води до малко по-различни проблеми,но ти го смени и няма резултат или само споделяш,че е за смяна?С пробил кабел няма как да ти работи нормално колата,по-скоро,ще тресе,ще се дави и гасне понякога на бензин,а на газ,ако се опиташ да я настъпиш,може и да пука и да гърми.Колкото до преблемите със стре;ките - винаги където съм чувал,чел или виждал такъв проблем се е решавал с намирането на лош контакт някъде.Кофти,че при теб сте търсили и не намирате,но според мен това си остава правилната насока.
                    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                    Коментар


                      #11
                      Оправих я, след много задълбочено мислене и след като открих, че масата на акумулатора като я дам към маса на купе отчитад 1 волт, а масата на акумулатора е вързана за скоростите, просто я свалих и смених на друго място на скоростите и колата си тръгна като пич!!!
                      Кара само с 200+ !!!

                      Коментар


                        #12
                        Не искам да бъда лош пророк,но според мен не е това решението.Каква е разликата,тук или там на скоростната кутия?.Имаш лоша връзка или късо,намери я.

                        Коментар


                          #13
                          Разликата е, че самата кабелна обувка затваря кабела отвсякъде и уж го изолира, обаче като я ракапсоловах отвътре излязоха невероятни гадории, а я преместих на друго място, защото болта, който я стяга беше загладен и нямаше как да се развърти, а аз преди я напръсках само с контактен спрей и то яко и си мислех, че се е оправила така, обаче уви, оказа се че е трябвало още тогава да я сваля, а проблема напред и назад е, че очевидно при тръгване напред изместването на мотора е такова, че замасява и губи контакта, а назад се измества в другата посока и контакта си идва за което сега съм благодарен на всички за отделеното време и внимание на моя проблем!
                          Кара само с 200+ !!!

                          Коментар


                            #14
                            Ако ти се мести моторът напред назад. не е лошо да му смениш тампоните, че има вероятност скоро да пуснеш тема защо не ще да включва скоростите.
                            Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                            Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                            Коментар

                            Working...
                            X