Проблема е невероятен, колата е 1,4 моно на газ 89г., беше се развалил алтернатора, оправихме го, сложихме го и колата заработи, и всичко беше точно докато не загря колата, и отведнъж както си карам и загуби обороти, стрелката на водата започна да играе заедно с оборотите и скачаше до червеното и обратно докато накрая колата загасва! Опитвам да запаля и или много трудно пали, или изобщо не иска, или пък пали така с играещи обороти и стрелка на водата, а така като загасне и реши да запали нормално опитвам да тръгна назад и колата тръгва нормално държи обороти и се движи добре, а като опитам да тръгна напред и пак започва да губи обороти или да играят и гасне! Закарах я на жичкаджия и той два дена прерови почти всичко ел. и почисти навсякъде клеясало и всичко просто, обаче резултат няма, дайте малко акъл моля ви, вече три седмици се побърках, свещи нови сложих, кабели, само бубина не съм сменил! Дайте някаква идея, дали не копчето за газ-бензин??? Вече незная какво да правя???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Типо проблем!!!
Collapse
X
-
Две идеи 1. Провери термодатчика каво съпротивление показва, ако е + безкрайност значи е пробил и е за смяна - това е възможна причина за стрелката, Но аз бих се насичил към2. Водната помпа и ролките на ангренажа - притеснява ме това " На заден ОК - на пред Не ще" А да провери и за изронени зъби на ремъка.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колата към обяд я запалих и заработи нормално, и така си се повозих около половин час градско, загря си работеше си и хоппп изведнъж пак същотооо, цял следобед се занимавах, чистих датчици и тем подобни, намерих че ми е заминал датчика на перката на радиатора сега преди малко установих и че кабела на бубината към делкото свети, което значи че е заминал, обаче пустата кола неще и пак неще!!!!!!!!!!Кара само с 200+ !!!
Коментар
-
Чакаи де - то светещият кабел води до малко по-различни проблеми,но ти го смени и няма резултат или само споделяш,че е за смяна?С пробил кабел няма как да ти работи нормално колата,по-скоро,ще тресе,ще се дави и гасне понякога на бензин,а на газ,ако се опиташ да я настъпиш,може и да пука и да гърми.Колкото до преблемите със стре;ките - винаги където съм чувал,чел или виждал такъв проблем се е решавал с намирането на лош контакт някъде.Кофти,че при теб сте търсили и не намирате,но според мен това си остава правилната насока.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Разликата е, че самата кабелна обувка затваря кабела отвсякъде и уж го изолира, обаче като я ракапсоловах отвътре излязоха невероятни гадории, а я преместих на друго място, защото болта, който я стяга беше загладен и нямаше как да се развърти, а аз преди я напръсках само с контактен спрей и то яко и си мислех, че се е оправила така, обаче уви, оказа се че е трябвало още тогава да я сваля, а проблема напред и назад е, че очевидно при тръгване напред изместването на мотора е такова, че замасява и губи контакта, а назад се измества в другата посока и контакта си идва за което сега съм благодарен на всички за отделеното време и внимание на моя проблем!Кара само с 200+ !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар