Колега, оригиналната свещ на фиата ти е двуполюстна. Слага се еднополюстна когато има монтирана газ на колата или метан. Там електрода е друг. Провери какво дават в ТЕК ДОК-а. Стига по този автомобил. Ако дам линк на моя сайт и в него предварително ще сам задал и триполюстни свещи , пак ли ще вярваш на сайта или на програма ЕПЕР или ТЕК ДОК-а?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прекъсване и придърпване на Brava 1.6 16V
Collapse
X
-
Ама нали ви казвам ,че по епер е точно еднополюсната бре.Трябваше сами да видите какво се крие под 46531918. Проверете го по VIN който съм дал по-нагоре.Интересно ми е че в първият ти пост (на avent) изобщо отричаше NGK като оригинални фиатови, но полека се плъзнахме по темата.Ама както и да е. И на мен ми писна вече.Опитвам се да дам полезна информация.Смятам темата за приключена от мен.Вие ако имате друго инфо-заповядайте.Аз минавам в графа четящи!Успех!LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
-
Какво значи оригинални ФИАТ-ови? Те свещи не правят, но си слагат щампата на някои. Ако кажем, че оригиналните са вградените първоначално, то няма правило, че те ще са задължително NGK, Champion, Bosch, Marelli или няква друга марка. Всеки голям производител на свещи има за съответния модел и ФИАТ като имат договор с тях могат да си сложат щампата и да ги монтират първоначално. Каква е бобината за първоначално вграждане - Beru или Champion, какъв е съединителят за първоначално вграждане - LUK или АР...? Няма точен отговор, слагат каквото им е доставено.Вярно, че на 1.6 16V еднополюсни се монтират първоначално на колите с фабрична газ и вярно също така, че и на бензин си работи чудесно със същите свещи.
Коментар
-
Колеги, надявам се да ни ви досадя със своето включване, но бих искал да споделя и своя проблем, който прилича на свързан с този. И при мен придърпва, но не на студено, а по-скоро когато започне да загрява и след това. На ниски обороти когато й подам газ не иска да ускорява, а изглежда сякаш се дави, след което дръпва рязко. Когато върви на място, се усеща едно прескачане през десетина секунди (+/-), което предизвиква лека вибрация на колата. Нещата още повече се влошават, когато пусна климатика - тогава дори след няколко такива "прескачания" изведнъж колата си подава газа сякаш е щяла да загасне. Е, има моменти, когато нещата се оправят, но сега те са по-скоро изключението. Ще съм благодарен за съвети. Само да добавя, че скоро си слагах нов съединител, ако това е от значение.Кара Brava 1.2
Коментар
-
Ами, то и на мен на студено по-малко се усещаше.Проблема беше най-вече от свещите и от недоброто изгаряне май замина и ламбдата.Свещите ги бях сменял скоро преди това да се прояви, но бях гепил някакво менте Champion.Не изключвай като вариант свещите, а най напред си провери кабелите и бобините за пробиви.Провери при смяната на съединителя, случайно да не са ти разкачили букса на някой датчик или скъсали кабел.И пиши за разрешаването на проблема.Успех!LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
-
rotdot
ivailo rachev написа:По принцип свещта за този мотор е двуполюсна и оригиналните номера са: 46413386,46463801,46472021 и 5896824.По NGK модела е BKR6EKC.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар