Тя ролята на клапанчето е при рязко затваряне на дросела и получаване на вакуум да се отвори ,а човек трябва да не е със "всичкия" си за да си помисли ,че когато цялата тръба водеща от капака на клапаните към дросела който е 20 сантиметра по надолу се напълни с масло това клапанче ще държи маслото и ще се явява искрогасител или капкоуловител или както щете го наречете.Ако някой може да обясни и как след като загасим колата събраното масло от "уловителя" ще тръгне нагоре срещу земното притегляне и ще се върне през капака на клапаните в мотора да каже. Та по въпроса търсения филтър се намира в капака на клапаните от вътрешната му страна и е неразглобяем,може да се разглоби с мерак и се състои от метална мрежа.Най лесния начин за почистване е при разглобен капак да се налива бензин и да се промие наобратно на движението на газовете. А дали е запушен се проверява като се надуе с уста през дупката в капака на клапаните.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно филтър картерни газове мареа 1.8
Collapse
X
-
Мемо-не споря, само факт. Тъй като моят капак беше напукан на две места си купих нов от автоморга. Старателно го измих и развих капака където трябва да е въпросния филтър. За моя изненада и там нямаше нищо ,което ме навежда на мисълта че фабрично нищо не слагат. Съмнявам се че някои е махнал и него.Така че има някаква схема- ама тайна маинаМареа 1999 1.8i HLX
Коментар
-
u_bo
kaci написа:В началото на маркуча за вентилацията (от към капака на клапаните) не трябва ли да има нещо като на снимката!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар