Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с оборотите при ТИПО 1.6 моно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да не пускам и аз нова тема,проблема с оборотите и аз го имам.Само,че при мен направо си падат и колата гасне.Забелязах,че стъпковия мотор сработва късно,откачих му буксата,колата за 2-3 дни държеше горе-долу обороти,макар да падаха до 650 на моменти,но не гаснеше.Е днес вече почна и да си гасне.Това го прави на газ,като дюзата на таблото свети за грешка,а на бензин не знам,щото не съм я накарал още да тръгне на бензин от както съм я купил колата. Утре ще взимам стъпков мотор за проба,но искам да попитам:1.Къде да търся прословутия син температурен датчик ? 2.Освен МПХ и синия темп. датчик,друго нещо оказва ли роля на оборотите ? 3.Предполагам стъпковия мотор и темп. датчика при 1.4 моно са същите като при 1.6 моно ?
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
    Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

    Коментар


      #17
      asus написа:
      ivchotr написа:
      ТПС-ът се настройва. Моя като се наложи да го сменям го нагласих на око и после на стенд за донастройка. Проверявал ли си клапанът за високо налягане на какво дередже е? Като се втвърди мембранката и почва да прави мизерии. Ако температурният датчик е сдал багажа, колата ще вдига обороти, а няма да ги сваля - в смисъл, че ще дава данни към компа за стдуден двигател, при положение, че той вече е загрял и компът от своя страна ще се стреми да ги вдига. Освен ако не дава данни за прекалено загрял двигател.
      Кой е този клапан за високо налягане на този модел , да не би да е клапана за въздуха в резервоара за него да имаш предвид ?
      Клапанчето се намира на самата моноинжекция. Като махнеш тавата на въздушния филтър ще видиш една месингова капачка с 4 болтчета. Под нея има мембрана (прилича на платната на бензиновите помпи на Москвич, но е в пъти по-малка). Като разглобяваш внимавай, че има пружинка и да не я затриеш някъде - подскача Нови се продават в АХМ Ауто. Иначе някъде продават рециклирани моноинжекции само заради тази мембрана
      Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
      Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

      Коментар


        #18
        Благодаря ти за разяснението , но понеже постъпих малко като жените първо казвам после действам междувремено открих я каде е тъй като имам стара дюза и там се тествах да я намеря и разглобя .Става без проблеми.сега чакам Клапата да дойде от AXM .За колегата който е писал по горе за същия или подпбен проблем с оборотите:Мисля че 1,4 и 1,6 нямат разлика в моноинжекцията и как е реализирана тя. Оборотите играят основно от стъпково моторче , после от температурен датчик, и накрая но не на последно място от положението на ТПС датчика за дроселовата клапа.Последното се проявява повече в нестбилен ход на оборотите при натискане на педала на газта.Ако пък е пипан и е разместен тогава вече оборотите леко ще ти играят.Но като цяло :стъппково моторче - оборотите си игратя основно като е загряла колата и то не може да компенсира газта при отпускане на педалаза същата.температурен датчик проявява се в студено състояние на колата като държи много високи обороти за да загрее над 1200 да кажемТПС-а вече писах за него.Разбирасе ако някаде греша нека колегите да ме поправят Поздрави на Всички и веднага като сменя мембраната ще споделя какъв е ефекта и дали има подобрение.
        Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
        Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

        Коментар


          #19
          Смених стъпковото моторче.Засега нещата са добре.При мен ТПС няма как да е,щото ТПС и ламбда на газ не играят роля.Затова останаха като опции темп. датчика и стъпковото моторче.
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

          Коментар


            #20
            Компа управлява стъпковия на база данни от темп датчик датчик колянов вал мап и тпс.
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #21
              Такааааа, след като смених мембраната , определено колата се държи по-добре като съм я карал сравнително малко .Оборотите бяха стабилни и след връщане на газта ги успокояваше веднага около 800-900 оборота .Интересно че след около час каране със спиране два три пъти междувремено пак направи номера със падане на оборотите до около 700 приблизително , но не и под тази граница .Това е на напълно загряла кола .Днеска обаче го нямаше тоя проблем въобще.За сега определено има доста добър ефект , както и самата кола работи доста по равномерно.Върти ми се една идея , че може би температурния датчик макар и здрав сменяван преди 30к километра и замерван от мен ми се струва че като е загряла колата доста във високите температури може би има нестабилни параметри в даден момент.Дали това мое разсъждение е вярно ? - ако може да споделите - той е евтин и се чудя дали да не го сменя Иначе както казах ефекта от мембраната е голям.Поздрави на всички и лек и успешен ден
              Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
              Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

              Коментар


                #22
                Информация от днеска:Колата днеска се държи супер , няма и помен от менене на обороти , един път при палене задържа за минутка 700 но мисля че е от топлото време и факта че може и да е завъртяла перката , както и това че съм със спортен филтър който е сравнително близо до двигателя и посмуква и топъл въздух .Филтъра е защото ми е спукана кутията оригиналната не от гъзария.Като цяло днеска съм много доволен от работата на колата.Ще я следя още ден два и ще пусна пак информация за да се знае че този проблем наистина се решава с подмяна на мембраната за регулиране налягането на бензина.
                Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                Коментар


                  #23
                  Всичко е ок за сега ,ето и линк към схема каде се намира този регулатор и как се разглабяhttp://www.scribd.com/doc/86202959/R...оздрави на всички
                  Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                  Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                  Коментар


                    #24
                    За да продължим темата тук , проблемите пак се появиха и то доста зле в момента тъй че за сега това явно не беше решението.Ще се сменя температурен датчик .Интересното ми е че при различните температури на времето тоест ако е по -горещо или по-студено навън се държи по различен начин.Ще обновявам темата докато проблема се реши или докато не останат вариянти за разрешаването му.Поздрави на всички.Апропо не знам дали не трябва да се погледне пак мембраната и дали не трябва да се донатегне след време капака който я държи ?
                    Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                    Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                    Коментар

                    Working...
                    X