Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

тракане след смяна на ангренажен ремък водна помпа и ролки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    тракане след смяна на ангренажен ремък водна помпа и ролки

    колеги днес смених ремъците и ролките и след смяната започна едно тракане има други теми колеги с 1.8 16 в се оплакват от тракане и се уплаших маистора каза спокоино това е почдигач нормално е подаде и гас от дросела поработи 1 минута така и спря да щрака преди да сменим ремъците не съм чувал да прави така може би защото не съм и отварял капака ремъка е зацепен сичко си е на белезите колата поседя 3-4 часа след като се прибрах и реших да я запаля и сега не щрака да се притеснявам ли или да си карам

    #2
    Ако покраи смяната е поседяла повече време без да се пали 2-3 днипримерно да е киснала да и доиде реда е възможно да се разтрака някои повдигач,чувал съм го на други коли.При редовно каране после не се получава.Не казвам,че е това,но е напълно възможно.
    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

    Коментар


      #3
      сега цяла нощ седя навън преди малко я запалих и нетрака

      Коментар


        #4
        МИ изтракала се е, клапана си е направил легло в буталото и е улегнал както казват масторите шегичкам се бре
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Дано да е зацепван ремъка с фиксаторите, а не с мацане с маркера.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #6
            колата си имаше белези бях там като я правеха правехме я по старите белези както си бяха явно в италия някои маистор ги е направил тези старите белези

            Коментар


              #7
              Точно това най-много ме притеснява като отворя една кола - да видя че някой преди това е мацал с маркера. Миналата седмица оправях такова мацано с маркера в Италия Поло.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #8
                mehanoveca написа:
                колата си имаше белези бях там като я правеха правехме я по старите белези както си бяха явно в италия някои маистор ги е направил тези старите белези
                Ако сега не сте ползвали пети, и преди е зацепена по белези, това значи че преди е избягала с полувен градус и сега вие се я бутнали с още полувин, което сие цял градус.Ползвайте пети бе хора.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  ilko-gd написа:
                  Точно това най-много ме притеснява като отворя една кола - да видя че някой преди това е мацал с маркера. Миналата седмица оправях такова мацано с маркера в Италия Поло.
                  Kakво да те притесняват мацаниците - ако ще, Леонардо да е рисувал по ангренажа, зацепваш си го по белези и проверяваш центровка със стробоскопа, ако е с делко. Друго не те вълнува.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    Ами колегата S_BANKOV го е казал - като драснеш с маркера после при слагането на ремъка ти бяга малко, няма как.Конкретно за Полото, понеже няма белези и на самите шайби, дори и с нов ремък не можеш да го зацепиш правилно без фиксатора. Ако имаш поне белези на шайбите, въпреки че няма на блока и главата като слагаш чисто нов ремък и го сложиш така че неговите белези да съвпадат с тези на шайбите 100% зацепваш правилно, просто винаги броят зъби е еднакъв между двата белега - пример е JTD мотора 1.9 и 2.4, там с чисто нов ремък без фиксатор правиш точна центровка ако можеш да мислиш, ако не можеш мацаш с маркера и разминаваш мотора с 2 зъба на коляновият вал /1 на разпределителният/, както беше моето Пунто. Тя колата си работи идеално на слух и "майстора" си вика изтрепах рибата, ама собственика се чуди защо такава калинка харчи над 5/100 извънградско при каталожни данни 4/100. Съответно собственика понеже е "аматьор", а не "майстор" след като му зарастна порязаният до кокал пръст си разглоби колата и си я зацепи правилно, даже и фиксатор си има вече и е оправил още няколко такива зацепени с маркера JTD-та и TD100 от тогава :DП.С. Ами ако старият ремък е сложен грешно и ти се постараеш /има си начин/ как да маркираш че да сложиш новият ТОЧНО както е старият?
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #11
                      Re: тракане след смяна на ангренажен ремък водна помпа и рол

                      за сега варви добре като преди няма разлика ще видим занапред

                      Коментар

                      Working...
                      X