аз на празен ход съм 1.7милисекунди поне така по аутодата...но с натиснат педал незнам как е. Няма как да го измеря нямам такава техника....може и да се бъркам, но мисля, че твоята идея е да зададеш константа като широчина на импулсите и с броя импулси за секунда смяташ разхода. Мисля си така щом споменаваш някакви данни колко конретно са ти като стойност импулсите. Ама чакай знаеш ли кво си мисля поправи ме ако греша. Значи казваш че на празен ход ти е 0.8 милисекунди. Управлението на инжектора е по "маса" поне така пише по книгите. Това означава че като пусне компютъра масата и инжектора се отваря. Това става на 0.8 милисекунди. И понеже пише в аутодата че е със ШИМ управлението означава ли това, че просто ширината на паузата е различна понеже в момента в който липсва импулс това е паузата а когато дойде сигнала той трае 0.8 секунди. Тоест незнам дали ме разбираш така както го описваш като данни на колата ти си мисля, че на празен ход не може да имаш отворено състояние на инжектора повече от 0.8 мили секунди просто се променя паузата в която няма сигнал - по-голяма или по-малка и от там се определя колко пъти ше се отвори инжектора за секунда. А като натиснеш педала импулса става 3милисекунди но просто вече в нуждата за повече гориво ще се отвори повече пъти за секунда тоест ще има по-малка пауза между импулсите.Между другото ти как го измери колко ти е импулса ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дебит на инжектор на Браво 1.4 12в
Collapse
X
-
mitkosoft написа:....може и да се бъркам, но мисля, че твоята идея е да зададеш константа като широчина на импулсите и с броя импулси за секунда смяташ разхода.mitkosoft написа:Между другото ти как го измери колко ти е импулса ?FIAT Punto 55 S
FIAT Doblo 1.3 Multijet
Коментар
-
колега защо аз си мисля че сигнала към дюзата е такъв както съм ти нарисувал на снимката...нали говорим за ШИМ с управление по минис(по маса). Щом е така компа си играе със ширината на паузата. А времето когато има сигнал си е постоянно.. Кво мислиш по въпроса..на снимката съм забравил да отбележа, че и трите графики са за 1 секунда....както се вижда ако съм прав излиза че за 1 секунда имаме различни по брой импулсиFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Aз мислех че честотата на импулсите е еднаква, а се регулира само запълването. Т.е. се пръска несинхронно и се получава облак, някакво усредняване от дългия смукателен колектор. Но дори и да се променя честотата, това няма значение, както каза g0g40 то най-лесно е да се премери времето през което е бил отворен инжектора за примерно 1 секунда. Само че може да се наложи някаква корекция на данните тъй като не се знае колко е бърза реакцията на инжектора. Реално импулса трябва да е маааалко по-дълъг защото не се отваря веднага. Е и не се затваря веднага. Но ако се мени честотата и корекцията е за всеки импулс. И най-добре със пик се заеми, че има за тях инфо в нета колкото искаш
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар