Колеги извинявам се първо че темата ми не е много за този форум, но вече не знам къде да питам.Понеже наскоро си купих и една Шкода Фелиция 1.3 MPI 50kw за икономична кола в градски условия че мареата много ми тормозеше джоба.Самата кола като я запаля студена и има едно странно тресене на мотора и като подавам газ сякаш се тормози, разхода на бензин е 26 на 100, колата има и АГУ там разхода е около 15 на 100.Питах в шкода форума, но конкретен отговор не получих дори решиха че проблема ми е решен. Обиколих много майстори всеки казва "това" трябва да смениш и ще се оправи и след смяната изненада проблема си остава.По колата е сменена цялата охладителна система понеже имах проблеми с парното, тъй че термостат и температурни датчици са нови, сменена е ламбда сондата, както и свещите.При замерване на вредните емисии показа 8, което си е суров бензин.За сега това се сещам като подробности.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загадка с разход
Collapse
X
-
Ангренажа е с верига при нея проверихме всичко е точно след обстойна проверка.Инжекторите са перфектни пробвахме ги на друга такава шкода. Като загрее работи равномерно и сякаш няма проблем.Маслото не го бара, макар че не съм я карал кой знае колко то с тоя разход. За компресията още в началото един ми каза че я е мерил и си е наред и ме кара да хода да ми гледат електрониката. Изкара грешка в ламбда сондата и при работа на газ блокира 2 и 3ти цилиндър, но след смяната на ламбда сондата остана само тва с цилиндрите и то излиза само когато е на газ.Fiat Marea Weekend ELX 1.8 16v
Коментар
-
Koлега, опитай се на газ да я докараш до около 11-12 на 100. Ако можеш, ще сме сигурни че двигателя е о.к и тогава ще умуваме за електрониката. Имах форман със същия двигател и харчеше толкова в бургското движение. Не са много икономични. това са същите двигатели като на 105/120л само че със алуминиева 8 портова глава. Иначе са много здрави. На газ има ли го това тормозене за което пишеш? Регулирай клапаните точно по книжка, че са много капризни с тея пръти (повдигачи) дето ги има. Провери и регулатора на налягането на бензина, да не би да е спукана мембраната и да пълни всмукателния колектор със бензин през маркучето за вакуума.
Коментар
-
valeri.conchev написа:Колега аз имах подобен проблем с брава 1.4 разход 16 на 100 но като махнах катализатора колата стана много пъргава и сега разхода ми е забележи 5.5 на 100Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Joro написа:Koлега, опитай се на газ да я докараш до около 11-12 на 100. Ако можеш, ще сме сигурни че двигателя е о.к и тогава ще умуваме за електрониката. Имах форман със същия двигател и харчеше толкова в бургското движение. Не са много икономични. това са същите двигатели като на 105/120л само че със алуминиева 8 портова глава. Иначе са много здрави. На газ има ли го това тормозене за което пишеш? Регулирай клапаните точно по книжка, че са много капризни с тея пръти (повдигачи) дето ги има. Провери и регулатора на налягането на бензина, да не би да е спукана мембраната и да пълни всмукателния колектор със бензин през маркучето за вакуума.Fiat Marea Weekend ELX 1.8 16v
Коментар
-
Регулатора е едно чудо с 3 извода и по принцип е след реиката с дюзите ( не съм сигурен на шкодата къде е обаче) през единия влиза гориво с високо налягане, през другия излиза обратното гориво към ресервоара и третия е свързан с вакуума към всмукателния колектор. Примерно нещо такова:http://gallery.volvoclub-bg.com/main...mber=1През вакуума не трябва да минава бензин.
Коментар
-
като използвах свободното си време в ровене под капака днес, заедно с лаптопа под ръка след отстраняване на голяма част от грешки остана само една която изчезва като изключа ламбда сондата от буксата но не мога да разбера точно какво имат предвид с тая грешка, ламбда сондата е нова макар и не оригинална но същата като нея просто без букса и един от майсторите които ровиха под капака я слага.00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39) 28-10 - Short to Plus - IntermittentFiat Marea Weekend ELX 1.8 16v
Коментар
-
След смяна на изпарител и настройката му, колата започна да си върви доволно на газ и да няма никакви проблеми на газ, сутрин в най-големия студ си пали само иска малко повечко да завъртиш, явно заради самата изцепка с направата на газовата. Някой ако може да се изкаже за това с ламбда сондата защото не ми се ляга отдолу да я свалям да проверя как е запоена ако не е това.Fiat Marea Weekend ELX 1.8 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар