Колеги,колата ми е на майстор и той казва че втория ми ангренажен ремък не върти.Първо не ми е ясно защо колата е с два ремъка и втория който не върти дефакто за какво служи.Колата ми е при маистора , защото имам теч на масло от някаде и той предполага че е от капака на диференциала,а аз не съм убеден,защото мисля че тече от гарнитурата на скоростната кутия.Това са само мои предположения,не разбирам мн мн от автомобили.Дайте мнение или съвет.Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с фиат крома-втория ангренажен ремък не върти
Collapse
X
-
От друг ремък се въртят балансните валове и точно той най-вероятно го няма. Обаче карай така и си свиркай, хич да не ти пука. Пък ако толкова държиш да го имаш - ремъка е около 45 лв обаче може и да имаш ядове ако го сложиш - зависи колко са износени средните втулки на валовете и в какво състояние са съчмените лагери в двата им края. Ако питаш мен - не ти трябва да се вътрят
Коментар
-
На бившето ми Типо 2.0, имах такъв теч. Значи от страната на скоростната кутия има едни пластмасови тапи на баланс-валовете. Ако някоя от тапите е дала фира там омаслява. Ще кача една снимка да добиеш представа къде се намират. Горната се вижда а долната не, тя е скрита от скоростната кутия. Ще потърся снимка и ще я кача в темата, да видиш за какво говоря. Ако е това тапата струва 11-12 лв.едит: Да възможно е да е и семерина на колянов вал! Ето моята тема със снимки на блока(блока е 2.0) и къде са тапите ако проблема е в тях http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=38354now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
ivailo rachev написа:За теча най-вероятно е от семеринга на коляновия вал,който е от страната на кутията и това хич не е добре,защото трябва да се свалят скоростите за да се смени иначе струва около 10лв.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Може и от семеринга на самата скоростна кутия да протече,тогава пак се стича посредата и не може да се разбере какво тече,докато не се разглоби.Дано да мине с тапа колегата,че иначе трябва да се разглябя доста.Не че е страшно,но си е труд,а в сервиз - пари.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Joro написа:S_BANKOV написа:Joro написа:A тапите на балансните шишове, както каза dimmX, къде ги забравиnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар