Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Годишен преглед без катализатор - мит или реалност?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Мани я температурата и керамиката, тия сажди и конденз като се смесят става такава кал че грънци можеш да правиш.оттам насетне е всичко друго е разказ с неочакван край.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      Оо влияе тя, влияе Обаче както казах - точна центровка е нужна за горенето, или по-лесното - авансатор (ТАП). Слагаш една такава джаджа и вече всичко е наред
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #33
        Synthy написа:
        Оо влияе тя, влияе Обаче както казах - точна центровка е нужна за горенето, или по-лесното - авансатор (ТАП). Слагаш една такава джаджа и вече всичко е наред
        Мечтииии ... :D
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #34
          Е какво излиза, че аз съм някакъв късметлия ли :D50 000км. на газ по този начин и катализатора след демонтаж беше в същото състояние, в което го монтирах.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #35
            Synthy написа:
            Е какво излиза, че аз съм някакъв късметлия ли :D50 000км. на газ по този начин и катализатора след демонтаж беше в същото състояние, в което го монтирах.
            И преди това ли я нямаше питата ? Майтап :D Но си пусни тото !
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #36
              В крайна сметка, някой мина ли преглед със свален катализатор ?
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #37
                emzo написа:
                В крайна сметка, някой мина ли преглед със свален катализатор ?
                Аз ... газовете са в нормите.Когато питах момчето преди прегледа ще имам ли някакви проблеми, отговора беше:Не се бой, трябва да меря директно на колекторите, че да отчете над нормите ...
                I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                Коментар


                  #38
                  В моя случая отидох с катализатор, но изобщо не ми погледнаха колата, а и аз не се правих на интересен да я мерят. Преди това в сервиза, където смених дюзите й направиха газ анализ и всичко беше в норма.

                  Коментар


                    #39
                    emzo написа:
                    В крайна сметка, някой мина ли преглед със свален катализатор ?
                    Щом рендака мина без катализатор, без компресия на един цилиндър и яко смрад на бензин и какво ли още не от ауспуха........ се минава

                    Коментар


                      #40
                      emzo написа:
                      В крайна сметка, някой мина ли преглед със свален катализатор ?
                      Всяка година последните 4
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар

                      Working...
                      X