Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мотора на браво 1.6 16v здраво чукане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с мотора на браво 1.6 16v здраво чукане

    Здравейте колеги имам нужда от някое мнение значи става вапрос за фиат браво 1.6 16v колата е на гас от една година и досега сам нямал проблеми до вчера.Запалих я на студен двигател лек шум от повдигачите които си го имаше но колата работеше на 3 цилиндара.Смених свештите и пак саштото прекасването си го имаше при пак сваляне на свещите останових че свешта на 2 цилиндар е мокра преди смяна и след смяна на свещите.Проверих кабела на свешта тои си даваше ток.Трагнах за маистор да я погледне понапанах я малко и чух зловешто тракане изклучих от скорос и трагнах да отбивам колата изгасна слезнах драпнах прачката за маслото в нормата си беше.Пробвах да запаля запали трудно с мн силно штракане и не даржеше обороти.Маслото ми е на 3000км ЕЛФ 10/40 лампа за маслото не ми е светкала.Знам че докато не се отвори остава загатка но искам да чуя някое ваше мнение ако може.

    #2
    Много ми прилича на клапан. Провери маслото дали миреше на бензин. Майстора дето си тръгнал към него какво каза?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      Много ми прилича на клапан. Провери маслото дали миреше на бензин. Майстора дето си тръгнал към него какво каза?
      Проверих го не мерише на бензин маслото си е мн свежо а маистора каза че звучи като бутален болт или разпределитален вал.Днес почна да я отваря

      Коментар


        #4
        Чукането усилва ли се с повишаване на оборотите ?По специално на 1.500 оборота ако чука наитина много според мен е биелен лагер
        Fiat Tempra 2.0 i.e. cat !

        Коментар


          #5
          AnotheR написа:
          Чукането усилва ли се с повишаване на оборотите ?По специално на 1.500 оборота ако чука наитина много според мен е биелен лагер
          Оказа че е клапан срешнал бутало.Но мн интересно че на 2 и 3 са одарили клапаните колата си палеше на 2,3 цилиндара но тракаше като дизел.Ангренаж ли е прескочил нз немога да си го обясня за секи случаи отвориха и картера колянов вал биелни лагери здрави.Вия как си го обяснявате това как е станало

          Коментар


            #6
            Недостатъчно напрегната обтяжна ролка на ангренажа - това е конструктивен недостатък на този мотор. Някой да е отварял стара двувалка, 8 - клапанова, с прескочил ремък?
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              Ще слушаш бате Славчо,
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                Ще слушаш бате Славчо,
                Мерси за изказаните мнения на колегите и утре ако сичко варви по план ще сме в движение вече с сменена обтяжна ролка

                Коментар

                Working...
                X