Така да се запиша и аз в отбора на Фиат.Питането ми е следното преди седмица се сдобих с Браво 1,4,95г.какво масло е препоръчително да се ползва за този двигател.Преди да го сменя да направя ли промивка на маслената магистрала с нещо било то и нафта или друг препарат та да се избегнат поне за малко ядове с разпределителния вал.И още едно питане,колата не иска да работи на бензин при запалване се форсира до към 1500-1800об. и гасне ако я запаля директно на газ проблема го няма.Ходих на диагностика и ми казаха че проблем с електрониката няма,бензиновата помпа държи налягане около и над 1,5атмосвери.Майстора се усъмни да не би да е запушена дюза или бензинов филтър.Ако превключа в движение колата върви но имам чувството че неи достига гориво.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1,4
Collapse
X
-
lubo_Y10 написа:Ако е "моно" мотора 1.5 е добре ако е "пълна" трябва да е 3. Другото колегите са го казали.BRAVO 1,4 12V
Коментар
-
Горивен филтър може и да нямаш фабрично. Свали клемата на акумулатора и я остави без токове 20-30 минути и след това пробвай да запалиш на бензин.Оставия поне 1-2 минути на минимални обороти като се стремиш при паленето и след това да не форсираш двигателя и кажи какво става. А и между другото свети ли ти лампите на таблото с дюзата. При контакт трябва да светне и след това да изгасне.Ако гасне всичко е наред.
Коментар
-
lov написа:Горивен филтър може и да нямаш фабрично. Свали клемата на акумулатора и я остави без токове 20-30 минути и след това пробвай да запалиш на бензин.Оставия поне 1-2 минути на минимални обороти като се стремиш при паленето и след това да не форсираш двигателя и кажи какво става. А и между другото свети ли ти лампите на таблото с дюзата. При контакт трябва да светне и след това да изгасне.Ако гасне всичко е наред.BRAVO 1,4 12V
Коментар
-
Горивен филтър имаш, намира се точно пред дясна задна гума, покрит е с една пластмаса.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
min4o написа:batproho написа:Горивен филтър имаш, намира се точно пред дясна задна гума, покрит е с една пластмаса.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Айде не хвърляйте човека веднага в джаза. Нека пробва първо това пък после да сменя филтри и да чисти дюзи. След като има газова може и релето на симулатора на дюзата да му прави въртели. Кара се на ред първо без подмяна на елементи. Следващото което щях да му препоръчам да направи е точно да шунтира това реле за да видим.Лош контакт и през съпротивлението което се слага там дюзата си пръска ама кога на нея им се ще. Но по ми се чини че има грешки в компа ако няма емулатор на сондата. С откачането на акумулатора лесно ще се установи.
Коментар
-
lov написа:Айде не хвърляйте човека веднага в джаза. Нека пробва първо това пък после да сменя филтри и да чисти дюзи. След като има газова може и релето на симулатора на дюзата да му прави въртели. Кара се на ред първо без подмяна на елементи. Следващото което щях да му препоръчам да направи е точно да шунтира това реле за да видим.Лош контакт и през съпротивлението което се слага там дюзата си пръска ама кога на нея им се ще. Но по ми се чини че има грешки в компа ако няма емулатор на сондата. С откачането на акумулатора лесно ще се установи.BRAVO 1,4 12V
Коментар
-
[quote="min4o"]lov написа:Айде не хвърляйте човека веднага в джаза. Нека пробва първо това пък после да сменя филтри и да чисти дюзи. След като има газова може и релето на симулатора на дюзата да му прави въртели. Кара се на ред първо без подмяна на елементи. Следващото което щях да му препоръчам да направи е точно да шунтира това реле за да видим.Лош контакт и през съпротивлението което се слага там дюзата си пръска ама кога на нея им се ще. Но по ми се чини че има грешки в компа ако няма емулатор на сондата. С откачането на акумулатора лесно ще се установи.BRAVO 1,4 12V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар