Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

marea 1.6 - работи само на газ, на бензин гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    marea 1.6 - работи само на газ, на бензин гасне

    Става въпрос за fiat marea 1998 - на бензин и на газ - когато запаля на газ, колата пали без проблем, прехвърля ли я на бензин почва да се тресе и ако подам съвсем малко газ, автомобилът гасне. На бензин не може да запали, колкото и да въртя. Единствено пали на газ - като прехвърля на бензин, работи най-много 10-15 секунди като през цялото време прекъсва, тресе се и накрая гасне. Забелязах, че при всяко отваряне на капачката на резервоара, излиза доста въздух. Отварям - излиза въздух - затварям - паля, пускам на бензин - гасне, пак отварям капачката и пак излиза въздух (не зная дали има нещо общо).Бобината, кабелите, свещите са нови. Въздушния филтър също е нов. Има ли възможност да е стъпковото моторче -че когато е на контакт непрекъснато се чува едно щракане и не престава. Остава вариант и за издухала бензинова помпа... Не зная какви са симптомите и при проблем с ламда сондата...Някакви идеи?

    #2
    излиза въздух или засмуква въздух като ръзвартиш капачката на резервоара.Акомулатора откача ли го(да рестартираш компютара)ако не си откачи клемите за 2 часа и пак ги закачи.

    Коментар


      #3
      Покарай я само на бензин 50;60 до към 100 км. на дълъг път.Ще се оправи.Проблема се нарича "газова уредба"-както беше казал колега от форума.И на мен ми се е случвало.
      Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
      ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

      Коментар


        #4
        iliyan написа:
        Покарай я само на бензин 50;60 до към 100 км. на дълъг път.Ще се оправи.Проблема се нарича "газова уредба"-както беше казал колега от форума.И на мен ми се е случвало.
        Не, не мога да я покарам на бензин, защото директно гасне когато я превключа на бензин. А колкото до налягането в резервоара - изкарва въздух при отваряне на капачката. Пробвах варианта с откачането на клемите за цяла нощ, но пак няма резултат

        Коментар


          #5
          Виж налягането в рейката,ходили бензин до нея-регулатор налягане.Щом създава налягане в резервоара,значи помпата работи,но може да я погледнеш профилактично,а също и филтъра.
          Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
          ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

          Коментар


            #6
            Аз пък бих се насочил към горивния регулатор и горивопровода за излишното гориво
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              изведниж ли се случи това или постепено ? ако е постепено най-вероятно инжекторите ти са забатачени много сериозно

              Коментар


                #8
                "щракането" открий и го отстрани. Най вероятно е от релето на б. помпа.
                LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                Коментар


                  #9
                  iliyan написа:
                  Виж налягането в рейката,ходили бензин до нея-регулатор налягане.Щом създава налягане в резервоара,значи помпата работи,но може да я погледнеш профилактично,а също и филтъра.
                  Ако знаех къде е тази рейка, как щях да си спестя 30 лв за някакъв измислен "преглед при майстор" направо ми се вие - разви тръбите до разширителния съд, идващи и отиващи към резервоара, сложи 1 манометър , дадох на контакт и не отчете никакво налягане. Минималното налягане, при подаване на контакт, било 3 бара, но манометърът не отчете нищо - после махна манометъра, влезе в колата и даде на контакт - никакво гориво не излезе от тръбичката идваща от резервоара, опита се да запали - пак същия резултата - никакво гориво не излизаше от тръбичките...И аз да се ...в ушите... като дам на контакт не се чува никакво жужене от бензиновата помпа, НО твърдо вярвах, че проблемът е в стъпковото моторче - свалих го, почистих го - все тая. Единствено работи на бензин, когато колата е на скорост и се спускам по изнанадолно - без натискане на педала на газта, защото ако го натисна директно мотора гасне.Ориентировъчно ме настрои за 189 лв за нова оригинална помпа, но май ще търся някакъв друг вариант... втора ръка, някакво рециклиране, или по евтина неоригинална.
                  Код:
                  nedialk00
                  -случи се изведнъж - едната вечер си бачкаше, на следващата сутрин - не можах да запаля. Но преди това, осезаемо се увеличи шума при работата на помпата - жуженето от към резервоара стана доста силно (може би и е дошло времето) и изведнъж спря да бръмчи То не е за смях, реве ми се, ама какво да се прави...благодаря за съветите на колегите със здраве

                  Коментар


                    #10
                    Преди да купуваш друга,свали тази,разглоби я,почисти я,раздвижи роторчето и я пробвай дали ще заработи.Може да се е задръстила от утайки.Ако не проработи-тогава друга.
                    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                    Коментар


                      #11
                      iliyan написа:
                      Преди да купуваш друга,свали тази,разглоби я,почисти я,раздвижи роторчето и я пробвай дали ще заработи.Може да се е задръстила от утайки.Ако не проработи-тогава друга.
                      може ли да се разглобява (рециклира евентуално) - останал съм с впечатлението, че повечето електроники в тази кола са капсоловани

                      Коментар


                        #12
                        iliyan написа:
                        Преди да купуваш друга,свали тази,разглоби я,почисти я,раздвижи роторчето и я пробвай дали ще заработи.Може да се е задръстила от утайки.Ако не проработи-тогава друга.
                        Провери и релето, и краш бутона да не би да си хлопнал през някоя дупка и да е изключила, провери и дали стига ток до нея, да не се окаже някой бушон,пп 189лв за бензинова помпа Эб@$& мааата но пък нова и оригилана търси втора употреба от 30 - 50 лв. са и се сменят за 1 час с бирата. стига да не се налага демонтаж на бутилката
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          iliyan написа:
                          Преди да купуваш друга,свали тази,разглоби я,почисти я,раздвижи роторчето и я пробвай дали ще заработи.Може да се е задръстила от утайки.Ако не проработи-тогава друга.
                          Провери и релето, и краш бутона да не би да си хлопнал през някоя дупка и да е изключила, провери и дали стига ток до нея, да не се окаже някой бушон,пп 189лв за бензинова помпа Эб@$& мааата но пък нова и оригилана търси втора употреба от 30 - 50 лв. са и се сменят за 1 час с бирата. стига да не се налага демонтаж на бутилката
                          Бутилката е монтирана на мястото на резервната гума. Може би няма да се налага да я демонтирам. За краш бутона се сетих чак преди 20 минути, но едва ли е от него (силно се надявам разбира се). А кое реле точно да проверя - имах едни схеми с бушоните и релетата, но не намирам реле за бензинова помпа.

                          Коментар


                            #14
                            По моргите върви 50лв. цялата кошница и се сменя на място за 5 минути с една отверка. Само предварително раздвижи голямата шайба. Помпата няма отделен бушон, а е комбиниран и като изгори не можеш да запалиш изобщо, включително и на газ. Така че натисни инреционния бутон под седалката и ако не е от него сменяш помпата.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              wwalker написа:
                              Помпата няма отделен бушон, а е комбиниран и като изгори не можеш да запалиш изобщо, включително и на газ.
                              Вярно е. На този предпазител са още бенз. инжектори, бобината и кът-оф клапана.
                              Stop giving directions, just say "Follow me."
                              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                              Коментар

                              Working...
                              X