Честно казано аз съм си виновен, всичко стана на бързо и не бях подготвен за този ремонт, не бях подготвен и с пари , просто колто ми е нужна ежедневно. Пък и не ми пречи да доливам по 1-1,5л на 10 000 км :D Не знам какви са тези упреци.
Колега,ще кажа следното,пък който каквото иска това да говори.Аз отварях глава и НАРОЧНО не смених гумичките на клапаните или т.нар. маслообирачи,по две причини.Лърва-колата не гори ВЪОБЩЕ масло.И втората-винаги е по-добре ако нещо роботи в колата да си остане в оригинален вид.Пример:два пъти сменях маслообирачи на едно типо и двата пъти започваше да гори повече масло от преди ремонта.Уж бяха Виктор Райнц,а единият път бяха излезли на стеблата на клапаните,пък другия нищо видимо им нямаше,но пропускаха просто масло.
Коментар