Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъса втори път гарнитура на главата за 1 година

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    да не съм сменял гумичките, но пък клапаните са препаснати. + това гумичките могат да се сменят през капака на клапаните по нататък
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #17
      е ,и колко пари още на вятъра ще дадеш.защо не сте свършили работата на един път

      Коментар


        #18
        Да ама са направили златна икономия от 12-15лв
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #19
          Честно казано аз съм си виновен, всичко стана на бързо и не бях подготвен за този ремонт, не бях подготвен и с пари , просто колто ми е нужна ежедневно. Пък и не ми пречи да доливам по 1-1,5л на 10 000 км :D Не знам какви са тези упреци.
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #20
            Колега,ще кажа следното,пък който каквото иска това да говори.Аз отварях глава и НАРОЧНО не смених гумичките на клапаните или т.нар. маслообирачи,по две причини.Лърва-колата не гори ВЪОБЩЕ масло.И втората-винаги е по-добре ако нещо роботи в колата да си остане в оригинален вид.Пример:два пъти сменях маслообирачи на едно типо и двата пъти започваше да гори повече масло от преди ремонта.Уж бяха Виктор Райнц,а единият път бяха излезли на стеблата на клапаните,пък другия нищо видимо им нямаше,но пропускаха просто масло.
            Fiat Brava 1.2,16в

            Коментар

            Working...
            X