Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

лампа на таблото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    лампа на таблото

    здравейте, колата е брава 1.4 12 sxлампата дето е като пръскалка свети и не гасне, понякога гаснеЧетох във форума един колега че сменил темп датчик един син дето е на термостата, и аз го смених 30 лв. и пак свети иначе колата вървии на бенз и на метан свети, с вариатр е ! Някакви идеи ???

    #2
    Щом светне тази лампичка,най-напред диагностика,а след това смяна на каквото и да е.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      Тази лампа може да свети от много работи не само заради датчика,така че както е казал колегата трябва диагностика.Обаче както разбирам не свети постоянно,а от време на време,така че ако я закачат през времето когато не работи няма да покаже нищо,трябва да се уцели момента когато свети.
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        Я опиши в кои случаи свети и в кои гасне, нещо по-конкретно, пък диагностиката и тя ще помогне.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          ами просто решава и светва, като угася двг и го запаля гасне и след малко пак светва.не знам дали има връзка, но като изключа от скорост оборотите падат до около 500 и пак се възтановяват, това е отдавна преди да почне да свети лампата, но като поработи примерно 30 минути това с оборотите се оправя.така или иначе в петък ще я карам на преглед, ще кажа за резутата.

          Коментар


            #6
            Проблема е ясен викат му МЕТАН, а на бензин свети щото вече има записана грешка.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              глупости ако беше от него щеше да се прояви при слагането на метана а не след 30 000 километра

              Коментар


                #8
                brain1 написа:
                глупости ако беше от него щеше да се прояви при слагането на метана а не след 30 000 километра
                Еми тогава значи е от вариатора дето го имаш Я кажи температера държи ли?Колко гори?/ бензин и метан/Дюза чистил ли си?Въздушен филтър сменял ли си?Генераията дрънчи ли?Лабмда, свещи и термостат сменял ли си скоро?Бубината как е?Скъсани въздуховоди да имаш?МАП сензора пита ли нов?Какво те е матеновата уредба?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  закарай на диагностика, тука можем само да гадаем, а пък аз ей така за спорта залагам на тпс или стъпков мотор

                  Коментар


                    #10
                    и аз за спорта, залагам на клеясала дроселова клапа. при обороти около 600 лампата си светва. ако на диагностиката не покаже грешки - 99% е това.
                    браво 1,6/90 - 09 г.

                    Коментар


                      #11
                      на място форсирам двг доста 6-7 000 оборота и то доста време, и не светва, но тръгна ли да се движа, да набирам и светва, днес за кратко взе да играе стрелката за температурата но се оправи бързо, мисля че всичко е от някоя букса или датчикпак казвам разлика във вървенето няма никакванякъде в младост 4 да знаете да правят диагностика и кви пари, че в петрич гледам имаше на едно място и са го затворили

                      Коментар


                        #12
                        такаааа, оказа се потенциометър на дросел клапата,човека разви въпросната плочка и я повдигна малко като по този начин дроселовата клапа от 6.8 градуса се отвори на 7.1 градуса, подобриха се оборотите и лампата вече не свети.това е ........

                        Коментар


                          #13
                          brain1 написа:
                          такаааа, оказа се потенциометър на дросел клапата,човека разви въпросната плочка и я повдигна малко като по този начин дроселовата клапа от 6.8 градуса се отвори на 7.1 градуса, подобриха се оборотите и лампата вече не свети.това е ........
                          Трябвало е да го отвори и да го зачисти и тогава съвсем няма да имаш проблеми, тая процедура и аз я правих, но след зачистването нямаше нужда да се мърда спрямо заводските настройки.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар

                          Working...
                          X