Здравейте колеги, довчера всичко си беше в ред с работата на цилиндрите, днес проработи на 3 цилиндъра. Сменям свещта, после смяна кабел, всички проби показват, че там искра не отива, докато кабела и свещта на друг цилиндър са си работещи. Това май насочва нещата към смяна бобина, ако не греша, някой да е имал тоя проблем? ..................................... Като сложиш, че съм за смяна на накладки предни, само наскоро сменените задни накладки и съединител и това, че колата лъщи отвсякъде, ме въздържа да я бракувам... Щото и гърми! Здрава резонаторна кутия не ми остана , че и на балкански полуостров май ги изкупих всичките.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няма искра на 4-ти цилиндър
Collapse
X
-
Re: колега...
fuel injekcion написа:еми да бобина еAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Вероятно гърменето и работата на 3 цилиндъра имат еднакъв произход...Със сигурност проблема ти е от едно и също място и за двете неща, а и не е от вчера, щом цяла зима гърмиш... Защо не се захвана по-рано?На мене ако карам на газ и ми гръмне повече от веднъж веднага се захващам...Най-вероятно ти е пукнат корпуса на бобината до лулата на проблемния цилиндър - и до скоро чат пат е бягала искрата, а сега - постоянно...Ама това е само предположение!Макар че съм имал случаи с гърмене на газ от пукната свещ, която изобщо не се забелязваше че е пукната.. чак като изключихме кабели и бобина я смених за проба и ... воала...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Вероятно гърменето и работата на 3 цилиндъра имат еднакъв произход...Със сигурност проблема ти е от едно и също място и за двете неща, а и не е от вчера, щом цяла зима гърмиш... Защо не се захвана по-рано?dudulia написа:Размени лулите на проблемната бобина и виж дали ще се смени неработещият цилиндър.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Plastex написа:Колеги, предполагам, че смяната е лесна, държи се на трите болта отгоре, има ли някакви тънкости, или просто махаш едното и поставяш другото?
Коментар
-
wwalker написа:Plastex написа:Колеги, предполагам, че смяната е лесна, държи се на трите болта отгоре, има ли някакви тънкости, или просто махаш едното и поставяш другото?Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
По-неприятното обаче е, че като я покарах , установих, че всичките "ефекти", които ги имаше преди да се повреди отново са налични, гърми при всеки удобен случай, на светофар сама си повишава и намалява оборотите - от около 1500 до 2000 и надолу и така постоянно. Та си мисля, да не би това всичкото да повреди и тая бобина. Не, че гърмежите са кой знае какво на фона на грохота от ауспуха, връзката между изпускателния колектор и двойника ми е проблемна и все не остава време да ида да ми сменят гарнитурата... Само за протокола, досега бях с /мигновено забравих каква/ някаква с метален корпус, сега съм с Beru.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
С Шампион беше. Добре е, че си я сменил с Беру. Оборотите на празния ход ти ги бърка явно стъпковият мотор. И такъв мога да ти дам за проба другата седмица. Бобината може да се е повредила от кофти свещи и/или кабели. Виж какво съпротивление дават. То си с оригиналните, които са си откровенно боклуци вече на тези години. Качи да видим снимка на свещите. А въздушният филтър какъв е и на колко км?
Коментар
-
И аз да се оплача. При мен тая сутрин - точно същия проблем. Минавам през един сервиз да погледне, уж познат. Казва - пукнати са ти лулите. И вярно вижда се пукнатина. Да обаче не догледал че лулите са от две половини и са се откопчали и затова се вижда пукнатина. Ходих в друг сервиз - хората сериозни, за 2 минути ми казаха какво ме боли. Ама нямаха бобина на момента. Правих малко измервания с мултицет и странното ми е че на двете бобини съпротивлението е почти еднакво по спомени 9.7 и 9.5 (на проблемната). Освен това не мога да си обясня защо няма искра само на 1-ви като бобината е на 1 и 4-ти цилиндър.Проверявах на омметър проблемния кабел - около 5 кО. Не е прекъснат. Свещите не съм ги проверявал още. На волтметър променливо напрежение се опитах да хвана дали има напрежение по кабелите. Минуса на волтметъра на маса и с плюса допирам кабелите един по един, близо до лулите и после близо до бобината. На обхват 20 волта ми дава около 0.5-0.7 волта. На проблемния цилиндър кабелът дава около 0.1 волта. Не е интерсно какво е напрежението ами дали е еднакво на всички цилиндри. Все пак ще погледна и свещите. Дали тая на 4-ти цилиндър не прави проблем. И без това са някакви измислени чеХски, все отлагам да ги сменя. Натресоха ми ги по неволя в един сервиз. Повече в тоя сервиз не съм стъпил. А, за протокола - Браво 1.6 бензин, без газова.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
wwalker написа:С Шампион беше. Добре е, че си я сменил с Беру. Оборотите на празния ход ти ги бърка явно стъпковият мотор. И такъв мога да ти дам за проба другата седмица. Бобината може да се е повредила от кофти свещи и/или кабели. Виж какво съпротивление дават. То си с оригиналните, които са си откровенно боклуци вече на тези години. Качи да видим снимка на свещите. А въздушният филтър какъв е и на колко км?Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Riki888 написа:На волтметър променливо напрежение се опитах да хвана дали има напрежение по кабелите. Минуса на волтметъра на маса и с плюса допирам кабелите един по един, близо до лулите и после близо до бобината. На обхват 20 волта ми дава около 0.5-0.7 волта. На проблемния цилиндър кабелът дава около 0.1 волта. Не е интерсно какво е напрежението ами дали е еднакво на всички цилиндри.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар