Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няма искра на 4-ти цилиндър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    NikMar написа:
    Riki888 написа:
    На волтметър променливо напрежение се опитах да хвана дали има напрежение по кабелите. Минуса на волтметъра на маса и с плюса допирам кабелите един по един, близо до лулите и после близо до бобината. На обхват 20 волта ми дава около 0.5-0.7 волта. На проблемния цилиндър кабелът дава около 0.1 волта. Не е интерсно какво е напрежението ами дали е еднакво на всички цилиндри.
    Тук нещо не разбрах, какво мериш, така както го описваш по индукция се опитваш да мериш колко волта ти дава или нещо друго? Защото бобината мисля че праща 15 кВ към свещите.
    Леле, какво съм написал. Да не вземе някой да го тресне 15 кВ заради мене.Кабелите са си монтирани по местата - свързани към бобината и към свещите. Двигателят работи.!!! ----------------------------------Минусът на мултицета е защипан на корпуса (маса). Със плюса на мултицета допирам изолацията !!!! на кабела за високо напрежение.Не се опитвам с мултицета да пипам сърцевината на кабела или лулите (те са си на свещите) за да не ме перне тока.!!! ----------------------------------Меря някакво напрежение по индукция от бобината. Затова не ми е интересно какво е напрежението ами дали е еднакво на четирите кабела.
    Bravo 1.6 / 16

    Коментар


      #17
      wwalker написа:
      Това е, 3 болта и буксата. За минута се сменя и ти го прави миналото лято пред блока, като ти даваше някакви грешки ECU. Измери съпротивлението на новата между 1-4 и 2-3. Обърни внимание на марката. По лични наблюдения БЕРУ са може би по-добър вариянт от Шампион. Дават около 5 КОма съпротивление срещу 10 КОма за Шампион и още не съм виждал повредена Беру, макар и да са в пластмасов корпус, който се напуква, а Шампион в метален. Не че последните се развалят много.Внимателно като стягаш болтовете, лесно се късат, а средният се ползва за маса.
      Моята бобина е Беру и е доста напукана. Казаха ми, че щом е напукана е за боклука. Съпротивлението между 1-4 и 2-3 е 4.98 килоома. Това съпротивление гаранция ли е, че е читава?
      Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

      Коментар


        #18
        riewsofia написа:
        Моята бобина е Беру и е доста напукана. Казаха ми, че щом е напукана е за боклука. Съпротивлението между 1-4 и 2-3 е 4.98 килоома. Това съпротивление гаранция ли е, че е читава?
        До известна степен. Ако не гърми на газ значи бобината ти е ОК. Няма как пластмасовият корпус на Беру да не се напука. Вероятно ще изкара повече от нова от магазина, ако е още здрава.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #19
          Plastex написа:
          По-неприятното обаче е, че като я покарах , установих, че всичките "ефекти", които ги имаше преди да се повреди отново са налични, гърми при всеки удобен случай, на светофар сама си повишава и намалява оборотите - от около 1500 до 2000 и надолу и така постоянно. Та си мисля, да не би това всичкото да повреди и тая бобина. Не, че гърмежите са кой знае какво на фона на грохота от ауспуха, връзката между изпускателния колектор и двойника ми е проблемна и все не остава време да ида да ми сменят гарнитурата... Само за протокола, досега бях с /мигновено забравих каква/ някаква с метален корпус, сега съм с Beru.
          Удебелено се прояви при мен след смяна на въздушен филтър и незатягане на скоба/и по въздушния път.Мисля си че при теб "смуче" въздух от някъде. И вместо да си даваш парите за резонаторна кутия, постави една "кихалка". Точно се побира в отвора на въздуховода. Ако те интересува мога да снимам как съм го направил.
          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

          Коментар


            #20
            От друга страна пък визата дава грешка бобина и колата трудно пали. Щом е нацепена може би има вариант да влезе влага и да бъзика нещата докато изсъхне. Чудя се дали да не пробвам залея фугите. Не гърми на газ - обикновена газова с ламбда контрол. Вчера един приятел донесе бобина която е купувана преди година, но не е ползвана. Тя пък имаше доста по дебела пукнатина в средата. Явно се е спукала от стоене в мазето, но пък и влага може да е пийнала :D Има 4.87 и 4.91 килоома между 1 и 4 и 2 и 3. Съпротивлението на буксата е 0.8 ома между 1 и 2 и 2 и 3.
            Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

            Коментар

            Working...
            X