Колеги имам мареа 1,8 с изтропал мотор.И се замислям какво ми е нужно за да сложа двигател 1,8 ,131 коня от фиат купе.Примерно смукателни,изпускателни колектори еднакви ли са,мотор за празен ход,дебитомер захващане на двигателя или има доста разлики и не си струва занимавката.Иначе за да работи вариатора предполагам че трябва да се сложи и компа от 131 коня.И дали има вариант да се сложи мотора с моята електроника като просто не работи вариатора.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на двигател 1,8-113 коня със 1,8-131
Collapse
X
-
Абсолютно всичко е еднакво ,само изпускателния колектор е тръбен вместо чугунен но може да си ползваш и твоя.Инсталацията също е еднаква ,слагаш ,свързваш и палиш с твоя си комп. Ако искаш да работи и вариатора правиш ремап на твоя комп и прекарваш захранването на вариатора или слагаш направо от купе,ако не ти се занимава с компютри има и друг начин за включване на вариатора.Ако пък си искаш 113-те коня правиш центровката на валовете с пети за твоя си мотор и си караш с кеф.
-
biker_81 написа:А предполагам ако искам да го узаконя ще трябва да си се пише че е 131 коня и щом е по мощен сигурно ще искат да се минава технотестКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
.
MEMO написа:Абсолютно всичко е еднакво ,само изпускателния колектор е тръбен вместо чугунен но може да си ползваш и твоя.Инсталацията също е еднаква ,слагаш ,свързваш и палиш с твоя си комп. Ако искаш да работи и вариатора правиш ремап на твоя комп и прекарваш захранването на вариатора или слагаш направо от купе,ако не ти се занимава с компютри има и друг начин за включване на вариатора.Ако пък си искаш 113-те коня правиш центровката на валовете с пети за твоя си мотор и си караш с кеф.Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
Работата е там че прецакания вариатор чука и за да спре се нуждае от една точка с телоподаващото .От друга страна тия 131 коня са при 6300 оборота а вариатора бачка от 1800 до 4700 ,тоест мотора си остава 131 коня но става по муден в средните обороти /това с центровката на валовете с неговите си пети/ Ако се ползват пети за центровка от 113 коня средните обороти биват ама на високи отслабва малко но в никакъв случай не пада до 113 коня.
Коментар
-
MEMO написа:Работата е там че прецакания вариатор чука и за да спре се нуждае от една точка с телоподаващото .От друга страна тия 131 коня са при 6300 оборота а вариатора бачка от 1800 до 4700 ,тоест мотора си остава 131 коня но става по муден в средните обороти /това с центровката на валовете с неговите си пети/ Ако се ползват пети за центровка от 113 коня средните обороти биват ама на високи отслабва малко но в никакъв случай не пада до 113 коня.
Коментар
-
Аз много добре знам какви са разликите в петите защото съм правил центровка и с двата комплекта и разликата не е само в лифта.На 131 двг петата на всмукателния вал го центрова в закъснение спрямо петата за 113 коня, на око не мога да преценя колко е разликата но е може би около зъб-зъб и половина по ремъка .Ако не си си видял разлика значи петите са фалшиви.Не казвам че тези с които аз работих са истински но има голяма вероятност /за 131 коня бяха тъмно сиви а за 113 светло сини/.От друга страна при официалните представители на фиат ми направиха центровката с пети за валове с по-малък лифт като ме уверяваха че това са петите за моя мотор ,но след като мотора загря и няма ше стабилни ниски се наложи да дам на всмукателния вал един зъб закъснение за да се успокои , така че петите за тез мотори са божа работа и никой не може да е сигурен кои пети за кой мотор са Вече не вярвам и на фирмите които ги продават.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар