Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след поставяне на иридиеви свещи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след поставяне на иридиеви свещи

    Здравейте колеги.Та първо малко история.Та колата е Браво 1.6 90 коня.Едното нещо,което е правено,презацепени са валовете с два зъба да отварят по-рано и е ремапнато ЕКУ-то заради валовете,разлика има както във вървене така и в разхода(около 1-2 л/100 отгоре ).Та дойде време за смяна на свещи,беше си с Денсо K20TNR(те са си за колата) и реших да сложа иридиеви пак,които са по каталог за модела отново на Денсо IK20.След смяната в ниските обороти и празния ход колата не е тя.На празен ход работи по-спокойно и малко по-тихо,в ниските обороти динамиката е по-добра от преди,но във високите имам чувството,че се заби.Получи се нещо като ефекта на заминал съединител,качва обороти обаче не набира,смисъл набира си,но доста по-бавно.Чувал съм,че иридиевите свещи са капризни към смеси.Въпроса ми е може ли заради валовете да се бъркат смесите и за това да се забива във високите.Мина ми през акъла,че може да има друг проблем,който да е съвпадение със смяната на свещите,но ЕКУ-то не отчита никакви гершки.Благодаря предварително на отзовалите се.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    #2
    Здравей Ивчо,Не би трябвало това да е от свещите. Да не би да ти се струва, че набира по-бавно от преди. Ако си пазиш старите свещи, ги сложи пак и провери как ще с тях. Щеше да се обаждаш...
    Bravo 1.8 16V GT ex.
    Fiat Croma 1.9 16V mjet

    Коментар


      #3
      Чакай сега малко!Първо при иридиевите свещи, искрата е много по-добре контролирана от ЕКУ. Точно това е голямото предимство при ВИСОКИ обороти. Това, че ти си привавиш "изгъзици" с колата си е твоя работа но свещите не са ти проблем. Най-вероятно, искрата на свеща се появява на точното място а не размазано във времето както при обикновените свещи. И понеже си прецакал газоразпределението незнам какво очакваш. Скоро може и клапани да правиш, ама нали е ремапната.Извинявай, че така малко го написах, но ти се опитваш зорлем да си счупиш колата.Съвет - върни си газоразпределението на място, остави си иридиевите свещи, махни тъпото ремапване и си живей спокойно
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        Буксуваш колега, няма откъде да се получи този ефект, освен съединителя.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          Ни най-малко съм искал да обвиня свещите и съм 970269527650% сигурен,че не е от тях.Въпроса ми беше дали е възможно да е заради валовете.А към колегата,който ми писа че буксувам,с грешка си колега много добре знам кога буксува съединител и кога не.
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #6
            Gecata_82 написа:
            Здравей Ивчо,Не би трябвало това да е от свещите. Да не би да ти се струва, че набира по-бавно от преди. Ако си пазиш старите свещи, ги сложи пак и провери как ще с тях. Щеше да се обаждаш...
            Жоре взех да се замислям и за това,понеже не я бях карал 1 месец карах само служебната и да съм забравил как върви А за биричката обещавам,че следващата седмица най-късно ще се обадя,просто сега вечер като се прибера от работа и не ми се мърда никъде в тоя сняг.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар

            Working...
            X