Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тропане в Двигателя.Друго масло? Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тропане в Двигателя.Друго масло? Браво 1.6

    Проблема е следния,че от известно време колата започна да тропа като загрее..Като е студен двигателя си работи много мазно и добре,но само тогава,след това започва да тропа ужасно..Не мисля,че са повдигачи,нещо друго е ... Смених масло на 600 км. защото мислех,че е от него и сложих Мобил и пак същата работа.До сега тази кола е карана само с 10w40 ..Сигурно има вече 400 000 - 500 000 км. тоя двигател.. В момента се чудя дали да не му сложа 15w40? Някой нещо да сподели??
    Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

    #2
    Ритмично ли тропа с вдигане на оборотите? Биелни лагери може би??
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      Synthy написа:
      Ритмично ли тропа с вдигане на оборотите? Биелни лагери може би??
      С увеличаването на оборотите започва по-бързо да тропа и към 2500 об. вече не долавям тропането.Ще направя едно кличе,за да придобиете представа за тропането.
      Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

      Коментар


        #4
        Колега в 99% от случайте маслото не оправя тропането.......
        Alfa 156 2.0 TS
        Alfa 156 20VTurbo
        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
        Locost TF1 3.0V6

        Коментар


          #5
          еми...

          както каза по горе колегата liverpool235 биелни лагери...но не е сигурно.трябва да си я прегледат
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #6
            Добре,а каква е логиката тогава на Студен ДВГ да не тропа ?
            Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

            Коментар


              #7
              Ще се черпим при разумно обяснение ,защо на студен двг всичко е наред,а като загрее започва да тропа.Ако вече му е много тънко 10w40 ? Или да се замислям за разглобяване на двигателя да установя каква е причината ?
              Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

              Коментар


                #8
                Даваш газ, тракането се усилва. Отнемаш газта и тракането намалява, почти изчезва, докато падне до празен ход.Ако при теб е така, биелни лагери са. Слабо място на доста фиати.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #9
                  liverpool235 написа:
                  Ще се черпим при разумно обяснение ,защо на студен двг всичко е наред,а като загрее започва да тропа.Ако вече му е много тънко 10w40 ? Или да се замислям за разглобяване на двигателя да установя каква е причината ?
                  На студено не тропа, щото маслото е гъсто.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    не е лошо да пробваш да вадиш един по един кабелите от свещите.така може да определиш даже и на кой цилиндри,защото не вярвам наведнъж всичките да заминат.а иначе моето старото пунто го отворих на 480 000км и биелните лагери бяха6.сложих същите,карах го още 40 000км и го продадох.така че зависи с какво масло е карана и как е карана

                    Коментар


                      #11
                      Ясно..Значи нещата няма да се оправят с друго гъсто масло..А тя си тропа сигурно от месец вече и си мисля,че щом тропа от толкова време сигурно е направила и други поражения по вал и т.н и не ли е по добре един двигател за 300 лв. или да я отварям да я права? Какво мислите?И първата ми стъпка е да махна картера да вида какви са пораженията ли е и от там да решавам?
                      Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                      Коментар


                        #12
                        Двигателя за 300лв. пак трябва да го отвориш
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #13
                          Сваляй картера. Ако имаш превъртял лагер, ще износи шийката на вала и отвора на биелата. Ако е в началото, ще спасиш работата.
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #14
                            muns61 написа:
                            Сваляй картера. Ако имаш превъртял лагер, ще износи шийката на вала и отвора на биелата. Ако е в началото, ще спасиш работата.
                            Утре ще действам и ще се споделя какво е положението.Мерси за бързите отговори!
                            Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                            Коментар


                              #15
                              liverpool235 написа:
                              Ако вече му е много тънко 10w40?
                              10W40 и 15W40 са еднакво "тънки" при загрял двигател Не правете глупости с маслата
                              Alfa 159 SW 2.4 Ti
                              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                              Коментар

                              Working...
                              X