Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

много ли са 230к километра за FIAT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    много ли са 230к километра за FIAT

    Здравейте колеги, Въпреки, че четох много негативни коментари за FIAT и ALFA ROMEO се реших да си взема FIAT BRAVO 1.6 16v 1998година. Харесах си го дори вече дадох капарото. Карах го, бомба е върви си всичко е 10 точки. Но имам един въпрос към ФИАТ форум защото тук точно вие разбирате от марката. Много ли са 230 000км? Внесена е в България през 2008година и я купувам от семеен човек който изглежда много точен. Сам ми показа недостатъците на колата (една малка драскотинка на задния капак). Ходихме на сервиз, там казаха, че всичко е наред. Проблема е, че тези километри ме плашат. Четох, че на 90% от колите които внасят са им връщани километражите а този явно не е от тях, защото не е минавала през автокъщи никога. Кажете какво мислите по въпроса. Много ли са или са нормално тези километри и ще следва ли забавата с сменяне на всичко по нея или ще ме вози ако си я пазя и сменям нормалното?

    #2
    Всичко е относително. Ако колата е обслужвана редовно и е карана спокойно, 230 к км са нищо. И обратното - на една кола може да се вземе здравето и за 10, 20 или 50 к км. След като е прегледана в сервиз (предполагам, че прегледа включва диагностика и мерене на компресията) и колата е било в добро състояние, значи си е добра кола. Като изключим рисковете на кола "second hands"... Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      Ми що я продава?
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #4
        sok1 написа:
        Всичко е относително. Ако колата е обслужвана редовно и е карана спокойно, 230 к км са нищо. И обратното - на една кола може да се вземе здравето и за 10, 20 или 50 к км. След като е прегледана в сервиз (предполагам, че прегледа включва диагностика и мерене на компресията) и колата е било в добро състояние, значи си е добра кола. Като изключим рисковете на кола "second hands"... Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
        Да, но като за първа лична кола не мога да си позволя нова. До сега бях със семейната, но с една кола в семейството не може, а баща ми въпреки доходите си един лев не ми дава. По темата: Прав си мина диагностика и компресията казаха, че е нормална. Запали в Русе преди седмица като беше -13 градуса от едно завъртане на стартера. и нарочно отидох на място за да я запаля студена. Откакто е в България е държана в гараж. Ама и аз съм голяма глава, като си харесам нещо докато не се откажа сам никой не може да ме откаже. В друг форум питах какво мислят за италианските коли и бяха доста различни мненията. Аз до сега карах германска и на нея имах проблеми. То колите се чупят нормално е, а аз съм от хората които си пазят нещата като очите.... особенно от както започнах сам да се издържам. Значи според вас на 230к км няма да е проблемна ако е пазена и все още се пази?

        Коментар


          #5
          230 е нищо и да знаеш, че колите вкарани в българия масово са на по 400-500 хил км, с върнати на 100 000 км километражи взимай и карай, колко беше компресията ? на нов мотор е 14 да знаеш твойта поне 11,5 - 12 тряяя да е за тез километри

          Коментар


            #6
            nedialk00 написа:
            230 е нищо и да знаеш, че колите вкарани в българия масово са на по 400-500 хил км, с върнати на 100 000 км километражи взимай и карай, колко беше компресията ? на нов мотор е 14 да знаеш твойта поне 11,5 - 12 тряяя да е за тез километри
            да ти кажа не знам :/ ама майстора се учуди, че бил в отлично състояние. Вика масово италиаснките коли се пукали глави и какво ли още не ама вика "тази е добре. Късмет!" Ще питам майстора. Сигурно ще помни.

            Коментар


              #7
              muns61 написа:
              Ми що я продава?
              Каза, че я е купил за жена си като стимул да си вземе книжката и вика "скъсаха я толкова пъти, че дадох колкото за колата :D" и се е отказала. И вика аз от 2 коли нямам нужда.

              Коментар


                #8
                нищо не са ,моята я продадох на 320 000 и имаше компресия 13 бара.тези мотори точно са много корави ,но за съжаление и много неикиономични.дано имаш късмет

                Коментар


                  #9
                  На бабата патерицата в багажника ли е? Или на задната седалка?Дано е свястна колата.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    Ами много мерси за отговорите колеги, успокоих се А нали знаете за колите и жените, ако ти е писано ще си добре, ако ти е писано да си чупиш главата .... ще и смениш всеки болт.

                    Коментар


                      #11
                      Жена,диня и кола са на късмет,по принцип 230к са нищо ако колата е пазена.Имам приятел,който преди години си вкара Браво ХГТ на 70 000 РЕАЛНИ километра и за него живот извън сервиза нямаше,но колата е била на някакъв швабски келеш дето и е взел здравето и моя човек и прави два пъти основен ремонт и накрая трети път срина основни и биелни лагери и я продаде на части.Ако случиш на кола ще си доволен от марката.Това е един от най-здравите мотори на Фиат,но както каза колегата са един от най-неикономичните 1.6 двигатели.Както съм казвал в други постове няма лоша кола,има лош стопанин.Късмет с нея и да ти служи вярно.
                      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                      Коментар


                        #12
                        maxelllll написа:
                        ... Вика масово италиаснките коли се пукали глави и какво ли още не ама вика "тази е добре. Късмет!" ...
                        Явно повечето тук сме късметлии.
                        Stop giving directions, just say "Follow me."
                        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                        Коментар


                          #13
                          sok1 написа:
                          maxelllll написа:
                          ... Вика масово италиаснките коли се пукали глави и какво ли още не ама вика "тази е добре. Късмет!" ...
                          Явно повечето тук сме късметлии.
                          Тъй, ам’чи как... как да се мерят ’талянките с немските машини. Няма начин. И пример ще ти дам. Мойта по 4-5 пъти в годината прекосява половин Европа в двете посоки и едвам съм и навъртял 40-тина хиляди за 2-3г, обаче баджанака има много яка тройка GTI, дето излиза от паркинга 7 пъти в година, от които 6 до бокса, а седмият ако е в движение отива да мине прегледа евентуално, обаче тея същите км ги навърта за година, щото е мн яка машина, разбириш ли...
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            Моята кола аз 5 год навъртя 100 000км само в БГ. Доволен съм. Хванах чалъма на някои ремонти и засега я поддържам в перфектно състояние с нормални разходи. Карам я всеки ден - без изключение.
                            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                            Коментар


                              #15
                              а някой може ли да ми каже някакви серийни издънки на фиат браво 1.6 16в? Има ли да кежем глупости от сорта на 2.0TD които пукат глави (лично аз спуках една)? Така де, какво да се очаква и от какво да се пазя?

                              Коментар

                              Working...
                              X