Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обучение на стъпково моторче на Fiat Bravo 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обучение на стъпково моторче на Fiat Bravo 1,6 16v

    Някой може ли да ми каже как се обучава стъпково моторче на Fiat Bravo 1,6 16v

    #2
    Re: Обучение на стъпково моторче на Fiat Bravo 1,6 16v

    gringo999 написа:
    Някой може ли да ми каже как се обучава стъпково моторче на Fiat Bravo 1,6 16v
    Ми то не подлежи на обучение,Ти твоето какво му направи?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      като го сложиш, не го стягаш докрай даваш на контакт и изгасяш, след тва стягаш до край, и даваш 2-3 пъти на контакт като чакаш по 5-6 секунди и гасиш, след тва палиш, остаяш да побачка 5-6 минути колата без да даваш газ само на празен ход и това е

      Коментар


        #4
        Колегата ако го е разглобявал по - добре му обяснете как да го нагласи преди да го сложи обратно.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          Колегата ако го е разглобявал по - добре му обяснете как да го нагласи преди да го сложи обратно.
          Как се разглобява стъпково моторче?
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            Основното е да се нагласи оста вътре, да е в същото полужение както е била вътре, затова питах колегата какво му е правил?
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              ами забравих да кажа,че сложих ново

              Коментар


                #8
                палиш и я оставяш да загрее до 90 градуса и да поработи няколко минути така, това му е обучението, правил съм го поне 10 пъти. Обаче на мен ми е по-лесно ако ще карам извънградско, никакво обучение не му правя, просто си карам и след прехода всичко е наред. Ако ще караш градско не става, понеже колата иска да гасне и се бъзикат оборотите
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  ок,ще пробвам,дано стане

                  Коментар


                    #10
                    pakumba написа:
                    палиш и я оставяш да загрее до 90 градуса и да поработи няколко минути така, това му е обучението, правил съм го поне 10 пъти. Обаче на мен ми е по-лесно ако ще карам извънградско, никакво обучение не му правя, просто си карам и след прехода всичко е наред. Ако ще караш градско не става, понеже колата иска да гасне и се бъзикат оборотите
                    Да това е най добрия и лесен вариант.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      dudulia написа:
                      S_BANKOV написа:
                      Колегата ако го е разглобявал по - добре му обяснете как да го нагласи преди да го сложи обратно.
                      Как се разглобява стъпково моторче?
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #12
                        Само буталото му се изтегля и развива. Почистваш отвора. Намазваш буталото с малко грес и го завиваш и набутваш обратно. Не му слагай течна смазка, че ще вземе да му се развие главата на буталцето, която също в на резба.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          wwalker написа:
                          Само буталото му се изтегля и развива. Почистваш отвора. Намазваш буталото с малко грес и го завиваш и набутваш обратно. Не му слагай течна смазка, че ще вземе да му се развие главата на буталцето, която също в на резба.
                          Би ли обяснил кое се развива,защото при мен отбелязаното с 2 се мърда надолу,но има някаква пружина,която го връща обратно. Това е често срещан ремонт,но не е описан подробно как се прави.п.с. Извинявам се,че съм забравил да кача снимка.
                          Прикачени файлове
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #14
                            dudulia написа:
                            Би ли обяснил кое се развива,защото при мен отбелязаното с 2 се мърда надолу,но има някаква пружина,която го връща обратно. Това е често срещан ремонт,но не е описан подробно как се прави.
                            Абсолютно елементарно е. Даже имам 1 резервно и мога да снимам точно кое как се сваля утре...
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              dudulia написа:
                              Би ли обяснил кое се развива,защото при мен отбелязаното с 2 се мърда надолу,но има някаква пружина,която го връща обратно. Това е често срещан ремонт,но не е описан подробно как се прави.
                              В Ланча форума има доста подробно описане за почистване и разглобяване на стъпково моторче.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X