Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обучение на стъпково моторче на Fiat Bravo 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Отговори на въпросите:
    1. Включваш на скорост, пускаш съединител и оборотите спадат, изключваш от скорост и те си остават същите.
    2. На празен ход като подадеш газ и оборотите пак се запазват след отпускане на газта.
    3. Прави го без значение от температурата.
    4. Газовата е обикновена.
    5. И с откачане на АБ няма промяна.
    6. Не сме пробвали с откачане на сондата, ще пробваме.
    lubo_Y10 ме наведе на една мисъл. Може ли изпарителя да задържа в някакво положение без да се връща в първоначалната си позиция, де клапан, де мембрана?
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #32
      Ako не си отварял испарител; една мембрана отваря клапана на газта, от едната и страна има една пружина, от тругата страна вакума от мотора равновестното положение са ти малките обороти...просто кат фасул обаче като кажат че нама да ги има отидоха години /с първата ми газ 91 или92год./. Сега пак същото след смяна мембраните, обаче не ми пука
      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

      Коментар


        #33
        Отварял съм изпарител, но не съм много на ти с тях, та затова питам. Значи може и от него да е.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар

        Working...
        X