с колегата danchojn преди седмица мерихме компресията на моята кола, та показа 8(с 100% точен манометър) на загрят ДВГ(толкова беше показало и при предишното мерене при друг човек, който ми каза, че не е сигурен в точноста на манометъра, но на всички показа еднаква компресия
с данчо наляхме 5-10 грама масло в цилиндъра и компресията скочи на 9, което ме навява на мисълта да изключа сегментите като проблем, та както и да е, сложих свеща и си поприказвахме после за разни работи, и той се сети да пробваме номера с листчето пред ауспуха, та какво се случи тогава - давам рязко газ и отпускам - лисчето се вее, след малко се изправя за секунда, пак се вее, ауспуха го поема навътре за около 2-3 секунди и го изхвърля, и така циклично се повтаря всичко, на празен ход вече; та мисълта ми е, това показва уж проблем с клапаните, ама пък да кажем на всички цилиндри да са прегорели по един и същ начин ли, пък и ако са прегорели няма ли да го лапа постоянно
дали проблема неможе да е в прехвърлил ангренаж ? ще помоля да пишат само хора с опит
![Cool](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_cool.gif)
![Rolling Eyes](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Коментар