с колегата danchojn преди седмица мерихме компресията на моята кола, та показа 8(с 100% точен манометър) на загрят ДВГ(толкова беше показало и при предишното мерене при друг човек, който ми каза, че не е сигурен в точноста на манометъра, но на всички показа еднаква компресия с данчо наляхме 5-10 грама масло в цилиндъра и компресията скочи на 9, което ме навява на мисълта да изключа сегментите като проблем, та както и да е, сложих свеща и си поприказвахме после за разни работи, и той се сети да пробваме номера с листчето пред ауспуха, та какво се случи тогава - давам рязко газ и отпускам - лисчето се вее, след малко се изправя за секунда, пак се вее, ауспуха го поема навътре за около 2-3 секунди и го изхвърля, и така циклично се повтаря всичко, на празен ход вече; та мисълта ми е, това показва уж проблем с клапаните, ама пък да кажем на всички цилиндри да са прегорели по един и същ начин ли, пък и ако са прегорели няма ли да го лапа постоянно дали проблема неможе да е в прехвърлил ангренаж ? ще помоля да пишат само хора с опит
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
резултати от измерване на комперсия на 1.6
Collapse
X
-
nedialk00Етикети: –
-
Не искам да те обърквам, и не съм голям спец по двигатели но ще ти кажа какво мисля аз по въпроса.ако имаш проблем с клапаните, компресията не би трябвало да се повиши след наливане на масло в цилиндрите.щом се повишава компресията, значи имаш проблемни сегменти.така си мисля аз и не е задължително да ми вярваш на 100%. поздрави.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
-
Колкото и да са проблемни тия сегменти при сипване на масло и идеално затварящи клапани компресията трябва да скочи не с 1 единица ами да речем до края на уреда.Моя е разграфен до 16 атм. и винаги при опита с маслото и непропускащи клапани стрелката е стигала до края.Според мен сегментите не играят роля за проблемаEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
nedialk00
и аз така мисля, то на всяка кола като и налееш масло ще качи, колкото и добре да е... сегментите съм ги отписал(пък и не гори масло, вярно че са маслен и компресионни, ама то ако компресионните бяха заминали и масления щеше да дава фира и да гори масло, поне така мисля), интересува ме някой ако има опит с теста с листчето пред ауспуха да сподели мнение
Коментар
-
Лошо газоразпределение,следствие неточно зацепване на ангренажен механизъм?На тази мисъл ме наведе факта за еднаквостта на компресията във всички цилиндри.Освен това,базирайки се на личен опит от неточно зацепен ангренаж на типо,при което също така дърпаше листчето хартия навътре през ауспуха.Само предполагам...Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Опит с листчето нямам но едно време сме го учили дори като метод за установяване на кофти изпускателни клапани. Компресията ми се вижда малка за този мотор едва 8!!!! и то на загрят двигател, помня на моето браво като я мериха показа 11,5 и на 4 те цилиндъра и уж уреда беше профи, колко е верен не знам. ( Сигурен ли си че правилно я мерихте, в смисъл всички свещи долу газта до дупка и така ??? ) Колко километра си врътнал с тая газова? За мен проблема не е в буталоцилиндровата група, щом едва 1 атмосфера се е вдигнала при теста с маслото, по скоро са изпускателни клапани и не се учудваи че всички са износени еднакво. Ако недаи си боже решиш да свалиш главата ще ги видиш тях и леглата им как са на язвички.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
nedialk00
към 45 хил. на газ, е то ще се сваля главата, ама да се стопли, 8 е да на нов мотор е 14, ама върви си колата, градско гори доста, извънградскко съвсем нормален разход 8, 8.5 / 100; но другата седмица ще проверя ремъка с пети; абе всъщност компресията скочи на 11 , ама после веднага врътнахме още 3-4 пъти и на 9 стоеше, изчакахме, 10тина минути и се върна на 8 така че по скоро си е 9 била; измерването е както трябва
Коментар
-
Ще ме прощаваш, ама 8.5/100 извънградско е много. Ако беше 6.5 - да нормален е, да скочи до 7.5 иди-дойди, ама 8.5 според мен е много. И за този точно двг. дават критична компресия от 9 атмосфери (т.е. не бива да пада под 9 според фиат)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Моето Браво на газ извън града никога не е горяло под 8,5-Никога!!! хем с ГИ и тва със скорост до 120. В града гореше към 10, на бензин извън града гореше 5,7 ама на газ.... Недялко, щом ша сваляш глава всичко ще се изясни, 45 на газ не са много тряяя много обеднена да е карана за да повлияе толкова лошо на клапаните. Инак така имаш ли няква идея на колко хиляди е колата ?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
nedialk00
ами няма същия вървеж както преди.. на 3та макс 120, преди 145 спокойно, към synthy колега докарай ми 1.6 16в фиат дето извънградско със 110-120 с късата кутия ще гори 6.5/100 газ и ще черпя; това за картерните газове, имате предвид дали духа ли ? - не духа, не е от сегменти; нямам идея на колко е, ако не е пипана на 142 000 и нещо си там, но долу горе съм склонен да вярвам - носачите са заводските, запалителните кабели също, вътре е много много запазена, като нова е; макс със 100 000 да е врътната; не съм я карал обеднена, свещите и са в супер състояние, масло не харчи.. някой ме урочаса, че много бях почнал да я хваля :D :D; надявам се ремъка да е прескочил
Коментар
-
Недялко, ако ремъчето все пак е прескочило, провери го възможно по-бързо. Иначе със сигурност ще правиш клапани. Почти е сигурно, че имаш не добре уплътнени изпускателни клапани. И ако е прескочил ремък, то нямаш и добро пълнене, нямаш и добро изгаряне, откъдето и високия разход със слаб вървеж. Но ти си го знаеш, де. Идеята ми беше - не отлагай много проверката на ремъка.Поздрави!ПП. Ако с нещо мога да съм полезен, обаждай се без да се притесняваш.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар