колеги надявам се някой да може да ми помогне,проблема е следния.Свалих дюзите на бравото то е 1.6 16 със металните колектори почистих ги от мизерия и на горивната рейка направих профилактика нищо друго не съм пипал,днес се хванах да я сглобя и да я раздвижа малко но стигнах само до паленето,преди да смъкна дюзите чистих и дроселовата клапа и нямаше проблем тогава,но след почистването на дюзите като запалих колата почна сама да се форсира сама,а при сглобяването сложих всичко както си е било.Някой ако си има на идея какво може да съм пропуснал да направя да сподели мнението си аз вече се отчаях.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
след ремонт на дюзи бравото се форсира само
Collapse
X
-
не си написал коя година е бравото, щот едва ли е 2012, а те 1,6 са много чешити. но ако има куплунг за връзка с еку, и поддържа самоадаптация на оборотите на празен ход - това е което трябва да направиш. иначе имаше и някакъв начин за ресет с ключа. идеята е, че еку-то се е настроило по мръсните дюзи и клапа и сега подава повече газ отколкото е необходимо.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
nedialk00
смуче въздух, или от гарнитурите или от някое уплънение на инжекторите маркучето даже не го усеща почти, ама го пробери и него за всеки случай
Коментар
-
до преди малко бях при колата,да ви попитам защото всички маркучи са добре и уплатненията на колекторите,но забелязах че самите дюзи сякаш не са влезли напълно по местата си та другия ми въпрос е възможно ли е като не са влезли на 100% дюзите по местата си да прави тия номера,пак проверих всичко и проблем не видях освен дюзите
Коментар
-
nedialk00
сам си си отговорил, уплътненията ти не са добре, ти си ги напъхал инжекторите в дупките ама уплътненията не са влезли както трябва, е пробвай докато работи с пръст да бръкнеш да затапиш на някоя дюза до която има достъп с пръст
Коментар
-
nedialk00
Реклама
Collapse
Коментар