Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат Купе 1.8 1996 трака му двигателя Спешно Help

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Фиат Купе 1.8 1996 трака му двигателя Спешно Help

    Здравейте колеги,аз съм отскоро с италиански автомобил и имам голям проблем.Двигателя е 1.8 бензин VFD и трака като дизел и харчи много бензин.Та въпроса ми е какво мога да права с тоя вариатор,ако той е развален?Смисал ремонтировъчния комплект ще ми сварши ли работа?
    Не си падам по консерви....предпочита две колела,170Hp 185kg и на 3та да виждам 200+km/h

    #2
    Забравих да спомена,че след като колата загрее и маслото спира да трака....просто от време на време трака не е винагии?
    Не си падам по консерви....предпочита две колела,170Hp 185kg и на 3та да виждам 200+km/h

    Коментар


      #3
      Вариатор е, ползвай ремонтния комплект, ама ходи на майстор да ти го смени, ако не си го правил досега
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Първо виж дали наистина вариатора е развален, тук, във форума, сме много хора със същия двигател, без вариатор, със същия прекрасен дизелов звук. За разхода, с информацията, която си дал, мога да ти препоръчам единствено да го караш по-малко Колко "много бензин" харчи? От колко време го караш, този двигател обикновено идва с развален термостат, като за начало, може това да провериш. Ремък сменял ли си, от неправилно зацепен ангренаж може да трака повечко, и да харчи. Мощност има ли?

        Коментар


          #5
          Така колата я купих след правен основен ремонт,ремъка е бил сменен,но нямам точно инфо при кого и как точно е сменен.Колата дойде с развален термостат смених го няма ядове вече загрява,но тракането остава.Разход ми дава градско 11 12л на 100 някъде. имам я от месец някъде. а от какво друго може да трака,след 1800 обората някъде тракането спира и до 8000 няма само на ниските трака,....
          Не си падам по консерви....предпочита две колела,170Hp 185kg и на 3та да виждам 200+km/h

          Коментар


            #6
            имам чувството,че няма мощност колата също
            Не си падам по консерви....предпочита две колела,170Hp 185kg и на 3та да виждам 200+km/h

            Коментар


              #7
              Преди да разкостиш вариатора, си провери маслото, възможно е в студа да не пълни като хората хидравличните повдигачи, за мощността не е лошо да я закачиш на диагностика и да споделиш какви са показателита в при определени обороти.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                ясно,тази седмица ще смена маслото и ще го закарам на диагностика,ако не стане с това мисля някъде да дам да го оправят този вариатор(ако е от него) за маслото мисля,че 10/40 пълна синтетика ще свърши работа или 5/40 кое ще е по добре?
                Не си падам по консерви....предпочита две колела,170Hp 185kg и на 3та да виждам 200+km/h

                Коментар


                  #9
                  Пълна синтетика 10/40 не търси, щото ще намериш точно колкото и кабели за свещите 10/40 полу синтетика би ти свършила чудесна работа, като вземаш маслен филтър гледай дае големия че имаи малък но не е добър вариант.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Моля дайте инфо да отида в някой сервиз,да ми погледнат проблема в София.....спешно някой който разбира от фиат и спец този проблем
                    Не си падам по консерви....предпочита две колела,170Hp 185kg и на 3та да виждам 200+km/h

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      Пълна синтетика 10/40 не търси, щото ще намериш точно колкото и кабели за свещите 10/40 полу синтетика би ти свършила чудесна работа, като вземаш маслен филтър гледай дае големия че имаи малък но не е добър вариант.
                      Това масло го дават пълна синтетика.
                      Прикачени файлове
                      Маренго 1.9Jtd-110 2002

                      Коментар


                        #12
                        goro71 написа:
                        S_BANKOV написа:
                        Пълна синтетика 10/40 не търси, щото ще намериш точно колкото и кабели за свещите 10/40 полу синтетика би ти свършила чудесна работа, като вземаш маслен филтър гледай дае големия че имаи малък но не е добър вариант.
                        Това масло го дават пълна синтетика.
                        То заради това ще да е било да доливам литър на 4к .... Като го смених с полусинтетика и не доливам. Не се занимавай със Selenia при двигатели над 150к ...не е добро. А колегата който спомена за голям и малък филтър...що за дивотия е това и каква е разликата , та да търся голям?
                        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                        Коментар


                          #13
                          Вариатора ти се намира на всмукателния разпределителен вал,сваля се ангренажа сваляш вала и има ремонтни комплекти.Най-добрия вариант е да се сложи нов вариатор защото ремонтния комплект може да изкара и 50 000км.,но може да изкара и 5000,обаче комплекта струва около 15лв.,а нов вариатор около 300лв.Кога трака,като я запалиш студена първите няколко минути ли?Ако е така маслото ти е гъстичко и не може да напълни повдигачите и за това тракат.Аз съм с 10/40 полусинтетика и миналата седмица в големия студ и на мен ми се получи това тракане,но като поработи малко да качи масло в главата и се оправи.Ако е така не подавай газ остави я на празен ход да си напълни повдигачите защото след известно време ще пускаш тема,че търсиш разпределителни валове.
                          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                          Коментар


                            #14
                            yamaha_power написа:
                            ...Разход ми дава градско 11 12л на 100 някъде....
                            то зависи как се кара, но на мен ми е 10 през цялата зима, 4 години вече. ти на 50% по-голям двигател колко искаш да е?
                            браво 1,6/90 - 09 г.

                            Коментар


                              #15
                              Колега, и аз съм с купе 1.8. За тракането незнам, но с разхода на бензин да не те отчайвам ама единствното което можеш да направиш е да свикнеш. След като смених ламбда, свещи, вакуум регулатор, термостат, термодатчик, дебитомера ми е нов не се оправи - разхода му е по-големичък зимата и като се замисля инвестицията за гореспоменатите части колко е - да бях давал за бензин. Късмет с вариатора, ако след запалване поработи малко и изчезне чукането хич не го мисли, ако продължава и на топъл двигател не са много опциите пред теб какво да предприемеш.
                              Fiat Coupe 1.8

                              Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                              Коментар

                              Working...
                              X