Здравейте колеги. Става въпрос за колицата ми Fiat Bravo 1.6 16v 99г пластмасовият колектор. При работа на газ колата ми губеше обороти и глъхнеше.Преди около седмица ми детонира и спука почти целият колектор. Успях да го залепя с мрежички, поялник и разтопена пластмаса, но една от кутийките съм я премахнал (оградената с червено).От тогава колата не ми губи обороти, но когато е на обороти (не е на скорост) ми свети лампата на инжекциона (или на дюзите, не съм много запознат за какво е тази лампичка).От тогава ми вдигна прекалено много разхода и на газ и на бензин и когато връщам скорости примерно от 4-та на 3-та и отново детонира. Къде да търся проблема?Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно светлинен индикатор
Collapse
X
-
Колега, вземи си намери нов колектор, тази кутиика дето си я премахнал е резонаторна котия тя осигурява допълнително въздух при настъпване на ускорителя, за да глъхне и да мени оборотите от някъде смуче въздух/най вероятно при лепеното.Проблема е в АГУ-то ти, то приченява детонации, или си оправи ъгала на запалване и си монтирай ТАП или си направи кихалки, че накрая ще ти писне.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
S_BANKOV написа:... е резонаторна котия тя осигурява допълнително въздух при настъпване на ускорителя, ...Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
achov написа:achov написа:След малко отивам да я закача на диагностика.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар