Здравейте. Да уточня,става въпрос за колата на един приятел. Fiat punto 1997g газ/бензин. 1,2.Споменавам го,защото не съм на ясно с двигателите на фиат(аз карам vw) и не знам имат ли кодове съответните двг за което се извинявам.Та,проблемът се е проявил изведнъж. По принцип стрелката на температурата винаги му е седяла малко под двойната чертичка по средата(което би трябвало да е 90 градуса).В един момент обаче тръгва да върви нагоре и отива към червения сектор. Доколкото са възможностите и познанията ми установих,че когато температурата надвишава 90 градуса и двата маркуча на радиатора са топли(термостата работи).ОБАЧЕ!!Перка не се включи . Обезвъздушихме я и пак същата работа.Закарахме я на сервиз. Момчетата там я обезвъздушиха и те и викат че причината е датчик на радиатора дето е долу. Сменихме го. Същата работа. Дадоха накъсо перката-работи. Момчетата казват,че може уреда да лъже в таблото и да си караме така. Запалиха колата и стрелката пак отова към прегряване. Перката обаче този път завъртя малко преди червения сектор за кратко и тва беше.Викат,няма какво да е . Уреда лъже. Щом и перката включва няма проблем. Ами дотук добре. Вчера моя човек ми звъни ими вика че изведнъж от духалките на парното избил антифриз.И то доста. Е тук вече аз съм в шах. При тия майстори няма да се върнеме,ама какво да правим??Възможно ли е да е било позапушено радиаторчето на парното??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с охладителната система на Punto 1.2
Collapse
X
-
Я сменети и двете букси на перката на радиатора, щом е обезвъдушена, антифриза не намалява нали?абе що на тия коли нещо като не им е както трябва и майсторите веднага се хващат за Ламбда сонда и температурния датчикКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар