Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с охладителната система на Punto 1.2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с охладителната система на Punto 1.2

    Здравейте. Да уточня,става въпрос за колата на един приятел. Fiat punto 1997g газ/бензин. 1,2.Споменавам го,защото не съм на ясно с двигателите на фиат(аз карам vw) и не знам имат ли кодове съответните двг за което се извинявам.Та,проблемът се е проявил изведнъж. По принцип стрелката на температурата винаги му е седяла малко под двойната чертичка по средата(което би трябвало да е 90 градуса).В един момент обаче тръгва да върви нагоре и отива към червения сектор. Доколкото са възможностите и познанията ми установих,че когато температурата надвишава 90 градуса и двата маркуча на радиатора са топли(термостата работи).ОБАЧЕ!!Перка не се включи . Обезвъздушихме я и пак същата работа.Закарахме я на сервиз. Момчетата там я обезвъздушиха и те и викат че причината е датчик на радиатора дето е долу. Сменихме го. Същата работа. Дадоха накъсо перката-работи. Момчетата казват,че може уреда да лъже в таблото и да си караме така. Запалиха колата и стрелката пак отова към прегряване. Перката обаче този път завъртя малко преди червения сектор за кратко и тва беше.Викат,няма какво да е . Уреда лъже. Щом и перката включва няма проблем. Ами дотук добре. Вчера моя човек ми звъни ими вика че изведнъж от духалките на парното избил антифриз.И то доста. Е тук вече аз съм в шах. При тия майстори няма да се върнеме,ама какво да правим??Възможно ли е да е било позапушено радиаторчето на парното??

    #2
    кола

    Може да е било запушено Може и да е замръзнало ако е било студено на този модел радяторчето трудно се сменя А при изпаритела загрявали водата/антифризаДа не е замръзнал в този момент тогава също дига много Т.това на газ или на бензин го прави .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      първо парно има ли и има ли разлика от преди.второ има ли загуба на мощност и прекъсване в работата на мотора и тогава ще коментираме

      Коментар


        #4
        ivel написа:
        първо парно има ли и има ли разлика от преди.второ има ли загуба на мощност и прекъсване в работата на мотора и тогава ще коментираме
        парно има(май е малко по- слабичко),разлика във вървежа отпреди няма,няма и прекъсвания.

        Коментар


          #5
          по-скоро е духнал гарнитурата.провери дали охлаждащите маркучи стават твърди на работещ мотор

          Коментар


            #6
            Я сменети и двете букси на перката на радиатора, щом е обезвъдушена, антифриза не намалява нали?абе що на тия коли нещо като не им е както трябва и майсторите веднага се хващат за Ламбда сонда и температурния датчик
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар

            Working...
            X