Здравейте, ситуацията е следната.От започването на големите студове колата понякога не искаше да запали сутрин.Опитва се да завърти но едвам едвам, веднага си помислих - свършил е акумулаторът.Занесох го в магазина за тест тъй като е все още в гаранция.Дадоха ми оборотен - и той правеше същият номер, 5 дни пали, 2 не иска .След 10 дневен престой казаха че акумулаторът е ОК, проблемът ти е в стартера, или са отишли втулките или само за профилактика, замериха че при запалване черпил много - 200 ампера а трябвало за този 1.1 мотор(фиат пунто 96г.) да черпи макс 80 ампера.Свалихме стартера и го занесохме на ел. техник.Човека го разглоби, замери, тества и каза - стартера ти е ОК, втулките са си оригиналните и са също ОК , не ги пипай.Всяка вечер свалям акумулаторът от 2 седмици насам и го държа на топло в стаята.От тогава не го беше правил проблемът но ... днес сутринта качвам акумулаторът, тръгвам да паля и не става.Върти но все едно нещо затяга и няма сила да завърти по силно и да запали.Свалих го и сложих акумулаторът на баща ми от неговата кола който е 100 % изправен но същото се получи, опитва да завърти и все едно не му достига силата и не запали.Бутнахме колата в една уличка в нанадолно, опитах да запаля на 2 ра но само превъртя 2-3 пъти.Веднага опитах да запаля със ключа като бях качил пак моят акумулатор и колата запали на секундата , не се зачуди въобще.Какво може да прави този проблем и да затяга мотора сутрин?Вечерта като си тръгвах от работа колата запали без проблем.Сега може 10 дни да пали сутрин и като каже че няма и ще ме изненада пак.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с палене сутрин - помагайте
Collapse
X
-
Re: Странен проблем с палене сутрин - помагайте
bobizdr написа:Колега,виж си маслото да не е гъсто,че аз така си съсипах колата.----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
Коментар
-
Закарай я на майстор,който не само ще ти тества стартера...ами да вземе да му смени четки и втулки...Как ги тестват без товар тея стартери незнам...То и най-износения стартер ще завърти ако го свалиш и му подадеш 12в.Номера е не само да върти а и да има тяга... П.С...ама като гледам и с какво масло я караш....може и да е от него...Чувал съм че задръства и маслени магистрали(или каквото там му се вика).На едно тико преди години от такова масло вала горе му беше посинял и беше тотален спек(то просто си нямаше масло горе.Всичко беше задръстено в нагар)FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Re: Странен проблем с палене сутрин - помагайте
IvanIanushev написа:bobizdr написа:Колега,виж си маслото да не е гъсто,че аз така си съсипах колата.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
nedialk00
Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 от маслото е приятелю, като те дърпат, "насила" го раздвижвате заедно с мотора, и заради това запалва, много ти е гъсто маслото
Коментар
-
Може ли да долея сега друго по рядко масло или трябва да източа всичкото М10д и тогава да сипвам ново.Какво да сипя за да не прави този проблем?----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
Коментар
-
nedialk00
колега, какво ще му разреждаш, източваш го, нов маслен филтър и 10в/40 или 5в/40 по твое усмотрение
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар