От известно време насам трябваше да въртя около 3-4 секунди преди да запаля,но един заветен ден направих следното...Дадох на контакт,но докато сложа панела на CD-то,лампите за ABS и ръчната изгаснаха,спрях да чувам бензиновата помпа...Завъртях и колата запали от раз.До ден днешен тествам и ситуацията е същата-ако не изчакам помпата, "гърча" акумулатора и т.н. и колата пали след няколко секунди,а ако изчакам помпата да спре "паля от четвърт"... Всеки път начинът по който пали е идентичен ( в зависимост дали съм изчакал помпата),няма значение дали е студена или топла,не пука и не "кашля",не мирише на бензин.Идеи,съвети...?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с палене - Брава 1.6 16V
Collapse
X
-
Ми то по принцип това трябва да се случи - да изчакаш помпата да спре и тогава да палиш. Друг въпрос е, защо не спира след като изгасне чека. Провери налягането което вдига. Може би вдига по-бавно налягане, защото се е поизносила?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Реклама
Collapse
Коментар