Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава проблем със Стартер!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Брава проблем със Стартер!!!

    Здравейте колеги, имах лошата учест да откаже стартера, та какво правеше, когато дам на контакт варти и се чува но на празен ход в смисал все едно не е захапал и върти напразно... взех един 2-ра ръка и той го прави същото но мн по рядко , та въпроса ми е какво може да е и рециклира ли се стартера , какви парички излиза ?Мерси много на всички !П.С.: Става въпрос за Фиат брава 1,6 16в.

    #2
    хмхм...

    ако си сложил читав стартер.. не искам да те плаша ама май проблема е в МАХОВИКА
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      Ами май така излиза, така казаха и май майсторите, защотото оставих стария стартер и казаха че работел. А какво следва ако е маховик кофти ли е и какви парички струва ?

      Коментар


        #4
        Не, в твоя случай няма проблеми да смениш маховика. Забелязал съм, че на 1.6 16V си се износва. При JTD е цифра и са резервирани по моргите предварително Върти ми се 20 кинта втора ръка за 1.6 16V без да съм 100%
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          А труда? Май няма да стане като смяна на съединител, нали?
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            какво имате предвид под труда много ли е ? и сложно ли е ? ясно за тия парички маховика си заслужава няма проблем аа дали и сам няма да мога да го сменя ?

            Коментар


              #7
              Що да не можеш, ако ти стиска да разцепиш двигателя и скоростите ща да не можеш
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Ми според мен трябва да се махнат скоростите, изцяло да се откачат, за да може да се махне меховика и да се смени венеца му (или целият). Бъркам ли? Обаче после как ще се балансират маховика и коляновия вал без да са свалени - никаква идея си нямам.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #9
                  хахаха малеее то голяма лудница ? ии защо всички ви навява на мисалта че е маховик, не може ли стартера да превата или нещо от сорта да върти и да се чува едно ццццццц.... или нз как да го опиша?Пффф мамка му те сигурно 200 лв най малко за разцепването и смяната , а тва дето казваш колега нямам идея даже че се балансират ...

                  Коментар


                    #10
                    Ми ако не се балансира ще мине през двигателя като сач на циркуляр и като нищо ще ти резне някоя част от тялото, представи си желязо тежащо няколко кг да се върти с хил. оборота в минута
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Колега , не ме кефи да си го представям ама дали пък е възможно да не е от него .... уж са калени и мн твърди сплавите от които са направени, ебасии и ужаса..

                      Коментар


                        #12
                        Ми може да са ти зацапани двата медни болта, които правят връзка за да изхвърлят бендикса, примерно. Вземи го разглоби и виж какво е положението.
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #13
                          Само да кажа че изкаран стартера и подаден му тоок, не е отказвал , винаги си изхвърля..... но дали ако е под напрежение сложен е друго нещо не съм наясно !?

                          Коментар


                            #14
                            Е значи верно може да е венеца, щом стартера винаги изхвърля.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #15
                              Няма ли някоя тактика , дето да не се стига до смяната му ???

                              Коментар

                              Working...
                              X