Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Блокира ми двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    колега отваряй главата и ще си покаже точно какво е положението дано не са големи последствията
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #17
      nedialk00 написа:
      ами в бургас, едва ли доста често става -26
      Прав си ...и тва го има....
      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

      Коментар


        #18
        Ремъка е на 3000 км, обаче не си спомням марката.Утре ще отварям главата да видя какви са пораженията,че днес достатъчно се намръзнах.

        Коментар


          #19
          Ся като седя и мисля (по някой време се усещам че само седя ) стигнах до извода, че единственния начин да замръзне разпределителния вал и да прескочи зъб е, ако колата се е карала много често на къси разтояния и се е образувала от тая боза в капака на разпределителния вал и се е омешала там със съществуващото масло и това вече е предпоставка да стегне вала от замръз. Някой друг колега беше писал че е изкарал ледена тапа от мъркуча на вентилацията на картера.
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #20
            Колата напоследък, предимно я карам (карах) на къси разстояния .Утре като я разглобя,ще преценя дали да я ремонтирам или отива във вечните ловни полета.

            Коментар


              #21
              А ти като взе акумулатора от камиона погледна ли дали не е за 24 волта.
              Fiat 1.4 12V
              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

              Коментар


                #22
                valentino321 написа:
                А ти като взе акумулатора от камиона погледна ли дали не е за 24 волта.
                Ако е изобщо е бил 24в то те са 2 акумулатора по 12в.....Не вярвам да ги вземе и двата....
                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                Коментар


                  #23
                  Вече ме взехте на мезе .Ако бях взел и двата акумулатора по 12 в. щях да пиша в раздел автоелектроника :D .Смея се , а ми се реве.

                  Коментар


                    #24
                    bobizdr написа:
                    Вече ме взехте на мезе .Ако бях взел и двата акумулатора по 12 в. щях да пиша в раздел автоелектроника :D .Смея се , а ми се реве.
                    ЕХх ако беше взел и дватааааааа...можеше да превърти пустия му двигателллл........Тва в кръга на шегата колега...успех не се отчаивай..
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #25
                      не си нагласил правилно валовете при зацепването,а проблема ти е дошъл от недостатъчно опънат ремък

                      Коментар


                        #26
                        ivel написа:
                        не си нагласил правилно валовете при зацепването,а проблема ти е дошъл от недостатъчно опънат ремък
                        Възможно е колега.Кажи как да ги наглася.Вчера се опитах да сваля главата,но стигнах до там ,че счупих маркуча за картерните газове докато свалях кутията на филтъра.Всичко е в лед.Някой може ли да ми каже,как да центровам ангренажния ремък без да гледам белезите.Четох някъде ,че се прикарва първи цилиндър на горна мъртва точка,но за разпределителния вал не разбрах.

                        Коментар


                          #27
                          в аутодатата е описано

                          Коментар


                            #28
                            Колега,като чета и направо ме заболява сърцето,защото преживях същото със същия мотор преди 5г.Това което стана при мен беше,че една сутрин при минус 16 градуса,бившето типо не искаше да запали.Само при завъртане на стартера нещо прескърца няколко пъти и не искаше да върти повече.Оказа се,че ангренажния ремък се беше обледил(по незнайни причини) и беше прескочил много зъби.Като я зацепих,запали доста трудно и работеше на 2-3 цилиндра.Отворих главата и вътре всичко беше шопска салата-8 криви клапана.За щастие буталата,сегментите и биелите бяха здрави.Нови клапани,гумички,препасване,зацепване на белези и колата запя.Дядката дето я купи година след това я кара още.Този мотор е много здрав и ако не е пострадал много си струва да го стегнеш.Частите са евтини-клапаните са по 4-5 лв броя,гумичките са 8 лева,гарнитурата на главата е 12 лева,на колекторите са по 4-5 лева.Зацепването по памет става така-шпонката на ангренажното колело на коляновия вал трябва да сочи пъпката на блока,а белега му да е на 180 градуса-т.е. точно противоположно.Вдигаш пластмасовия палец на кутията на ремъка нагоре и завърташ срещу него белега на ангр.колело на разпред.вал.Слагаш ремъка,като гледаш двете тънки чертички от външната му страна да съвпаднат с белезите на двете ангр. колела,стягаш ролката по часовниковата стрелка и тва е.Още нещо-наистина при това положение си на горна мъртва точка на първи цилиндър и като погледнеш през прозорчето на маховика,нулата трабва да сочи белега на маховика.Това е.Има го в мануала на Хайнес и в Аутодата.Погледни и там.Надявам се да бях полезен.Успех!
                            Fiat Brava 1.2,16в

                            Коментар


                              #29
                              Много благодаря колега,но изглежда,ще се разделям с типото.Не мога да намеря отопляем гараж да го разглобя,а ми трябва кола да си върша работата.Дават ми 421 лв. да я дам за скрап,но на мен изобщо не ми се дава.

                              Коментар


                                #30
                                Добра сума ти дават за скрап, да знаеш.
                                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                                Коментар

                                Working...
                                X