И като ти дадът 421 лв за колата с тях ще си купиш ли веднага твоята кола която те и служила вярно ако ще я даваш за скрап по добре я разкости сам, само от инсталацията можеш да вземеш 80-90 лв . на вторични. Купето и от него ще вземеш поне 250лв. отделно двигател и скорости който са алумин я си оправи колата че си я знаеш и че ти е евтин ремонта, за стотина лева ще оправиш главата.пп Сега друг е въпроса ако си търсиш причина за да си купиш друга кола
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Блокира ми двигателя
Collapse
X
-
Казах, че за цяла кола за скрап дават добра цена, това обаче в никакъв случай не е краен вариант. Аз бих дал за скрап цялата само някоя гнилоч на много години."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
аз съм с ОМВ 15В40 и при -22 си пали и си карам като питчччччPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Ремък от масло неможе да скъса ако ще и да е като туткал, много лесно ги късате тея ремъци, освен ако не са пренебрегвани с години и километри Сигурен ли си че на -24 натифриза е устискал и не е замръзнал ? поглеждал ли си го. Каза че си я запалил колко време работи и как работи. Въобще доста странни неща пише. Железен удър си чул колата не помръдвала, ся пък си я бил запали, посел пък ремъка прескочил, пък свещ чупена, е как я запали кат е чупена свеща. Що ще ходи за скрап щом пали? Аз ли съм пропуснал нещо между редовете или .... ?п.п. разбрах , пропсунал съм цели две страници от тематаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
bobizdr написа:И днес изглежда няма да се ремонтира, навън е -17 гр.Стария ремък ми е DAYCO .Тази марка има ли ментета,че пак си поръчах такъв.Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
Повечето коли със скъсани ремъци съм правил зимата. Това масло, дето си го налял, при -20 е на мармалад. Ако можеше да мине през маслените магистрали и лагерите, ще го призная за Худини! Ако са поолуфтовели основни и биелни лагери, което е характерно за този тип мотори, до разпр вал не ходи нищо и той трие на сухо. При тази температура е направо залепнал и не ще да превърти. Обикновено се къртят зъби на ремъка и някои клапани дават фира.Ремонта е лесен, сменяш клапани и пулове на тях и си готов. Ако има нещо неясно, питай. Успех!Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Браво колега,поздравявам те за правилния ти избор,това е изключително прост и здрав мотор с много евтина поддръжка.Само като почнеш да го сглобяваш го прави по предписанията на гарнитурата и със свестен динамометричен ключ.Другото,което вече ми е правило,на стар мотор,който не се знае дали е отварян преди мен и кога,да сменям задължително болтове на главата,че съм си патил със скъсани болтове.А във връзка с това какво става с маслата в студеното време,погледнете тези две клипчета и се замислете сами(имайте предвид,че до колкото помня на 15W40 минималната работна температура е -15 градуса,след това е грес!!!): http://www.youtube.com/watch?v=9p-C3...eature=related ; http://www.youtube.com/watch?v=B0Ugg...eature=relatedFIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар