Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Блокира ми двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    И като ти дадът 421 лв за колата с тях ще си купиш ли веднага твоята кола която те и служила вярно ако ще я даваш за скрап по добре я разкости сам, само от инсталацията можеш да вземеш 80-90 лв . на вторични. Купето и от него ще вземеш поне 250лв. отделно двигател и скорости който са алумин я си оправи колата че си я знаеш и че ти е евтин ремонта, за стотина лева ще оправиш главата.пп Сега друг е въпроса ако си търсиш причина за да си купиш друга кола
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      Казах, че за цяла кола за скрап дават добра цена, това обаче в никакъв случай не е краен вариант. Аз бих дал за скрап цялата само някоя гнилоч на много години.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #33
        На мен не ми се дава ,но ми трябва кола.Ще изчакам до неделя и ако се затопли малко ще я разглобя.

        Коментар


          #34
          Тя поне се разглобява лесно. Не е като 16 клапановите
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #35
            аз съм с ОМВ 15В40 и при -22 си пали и си карам като питччччч
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #36
              Synthy написа:
              Тя поне се разглобява лесно. Не е като 16 клапановите
              Един час и в главата прониква светлината .Ако го правиш за пръв път,споменаваш италианците и предците им десетина пъти,но ако имаш читави инструменти не е трудно.
              Fiat Brava 1.2,16в

              Коментар


                #37
                Ремък от масло неможе да скъса ако ще и да е като туткал, много лесно ги късате тея ремъци, освен ако не са пренебрегвани с години и километри Сигурен ли си че на -24 натифриза е устискал и не е замръзнал ? поглеждал ли си го. Каза че си я запалил колко време работи и как работи. Въобще доста странни неща пише. Железен удър си чул колата не помръдвала, ся пък си я бил запали, посел пък ремъка прескочил, пък свещ чупена, е как я запали кат е чупена свеща. Що ще ходи за скрап щом пали? Аз ли съм пропуснал нещо между редовете или .... ?п.п. разбрах , пропсунал съм цели две страници от темата
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #38
                  И днес изглежда няма да се ремонтира, навън е -17 гр.Стария ремък ми е DAYCO .Тази марка има ли ментета,че пак си поръчах такъв.

                  Коментар


                    #39
                    bobizdr написа:
                    И днес изглежда няма да се ремонтира, навън е -17 гр.Стария ремък ми е DAYCO .Тази марка има ли ментета,че пак си поръчах такъв.
                    Слагай смело тези ремъци са добри,на 113000 се късат обаче(да ме извини моя колега Емо).
                    Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
                    Alfa Romeo 147 1.9 jtd
                    Alfa Romeo 147 1.9 jtd

                    Коментар


                      #40
                      Повечето коли със скъсани ремъци съм правил зимата. Това масло, дето си го налял, при -20 е на мармалад. Ако можеше да мине през маслените магистрали и лагерите, ще го призная за Худини! Ако са поолуфтовели основни и биелни лагери, което е характерно за този тип мотори, до разпр вал не ходи нищо и той трие на сухо. При тази температура е направо залепнал и не ще да превърти. Обикновено се къртят зъби на ремъка и някои клапани дават фира.Ремонта е лесен, сменяш клапани и пулове на тях и си готов. Ако има нещо неясно, питай. Успех!
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #41
                        bobizdr написа:
                        И днес изглежда няма да се ремонтира, навън е -17 гр.Стария ремък ми е DAYCO .Тази марка има ли ментета,че пак си поръчах такъв.
                        Да разбирам ли,че си се отказал да я претопяваш щом си си поръчал ремък?
                        Fiat Brava 1.2,16в

                        Коментар


                          #42
                          За момента няма да я дам,защото и да искам няма как да дойдат да я вземат. П.С. Разглобих я преди малко и се оказа счупен клапан .Хубавото е ,че няма други щети.Утре започвам голямото пазаруване.

                          Коментар


                            #43
                            bobizdr написа:
                            За момента няма да я дам,защото и да искам няма как да дойдат да я вземат. П.С. Разглобих я преди малко и се оказа счупен клапан .Хубавото е ,че няма други щети.Утре започвам голямото пазаруване.
                            Fiat Brava 1.2,16в

                            Коментар


                              #44
                              Браво, правилното решение си взел.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар


                                #45
                                Браво колега,поздравявам те за правилния ти избор,това е изключително прост и здрав мотор с много евтина поддръжка.Само като почнеш да го сглобяваш го прави по предписанията на гарнитурата и със свестен динамометричен ключ.Другото,което вече ми е правило,на стар мотор,който не се знае дали е отварян преди мен и кога,да сменям задължително болтове на главата,че съм си патил със скъсани болтове.А във връзка с това какво става с маслата в студеното време,погледнете тези две клипчета и се замислете сами(имайте предвид,че до колкото помня на 15W40 минималната работна температура е -15 градуса,след това е грес!!!): http://www.youtube.com/watch?v=9p-C3...eature=related ; http://www.youtube.com/watch?v=B0Ugg...eature=related
                                FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

                                Коментар

                                Working...
                                X