shadybg написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.6 изгасна в движение и не пали повече..
Collapse
X
-
shadybg написа:Извинявам се, че пиша пак при условие, че открих проблема.Моля ако някой знае в какъв ред и с каква сила да завия болтовете на главата да драсне едно коментарчеПрикачени файловеFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
nedialk00
реда на стягането е това, първо с 20, после с 40, след това два пъти на 90 градуса това от хайнес мануала какво стана с клапаните, шлайфа ли главата ? поражения други има ли
Коментар
-
nedialk00
Коментар
-
Днес махнах клапаните от главата, в понеделник ще я нося на шлаиф и да ми напаснат новите клапани.Снимков материал мисля да направя утре или в понеделник преди да занеса главата и след това още някоя снимчица на готовата глава.Други поражения нямам освен паразитната ролка, заминала си е и даже си мисля, че тя е виновника за набитите клапани.
Коментар
-
nedialk00
колега, ще ти трябват пети за зацепването на ремъка после слагаш главата, врътваш мотора, така че, белега на маховика да застане на 0 горе на отвора на скоростната кутия, и направо прасваш валовете с петите сложени преди това
Коментар
-
Едно време, един много добър механик, шлайфаше, блокове и глави с еди н голям щмиргелщмиргел викам на камъка дето се върти, ползваше много голям като размер и много ситен абразив.и след разглобяване въртеше едни осморки отгоре, Е едва ли колегата го е направил така, но на ми върна спомен :DКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Така, колеги вече ударих на камък. Всичко съм нагласил, но имам странен проблем.Зъбните колела на разпределителните валове не съм ги махал и имам белези на тях за зацепване (не сам ги разхлабвал даже), зацепих по тях и по белега който имам на коляновия вал. Завъртам ключа и чудо запали от раз без да се тормози...Проблема е, че когато подам газ оборотите падат и след около секунда започват да се дигат, стигат 2000 и почва някакъв странен шум (приглушен металически "удар").Проверих да не съм праснал пак клапани, всичко изглежда наред.Мисля си, че по някакъв начин белезите ми от преди са избягали и не е зацепен правилно двигателя, което ми е чудно как е станало след като не съм размествал зъбните колелета на валовете...Та въпроса ми е дали това е от центровката и ще съм много благодарен ако някой от Русе има фиксатори или поне знае от къде мога да взема под наем.Мерси за помощта предварително
Коментар
-
Ако ти върши някаква работа ти пускам снимка на моя ремък..Отворил съм я преди 2 дена и ме домързя да я затворя...Ако (А) и (S) на всички произведени шаиби за тоя мотор са щамповани винаги на едно и също място на шаибата може да ти помогне.С една малка подробност че шайбата (А) може да ти е избягала тъй като има един луфт от 2-3-4 зъба може би не съм сигурен....(при развит болт)...Ремъка ми е зацепен с тея "приспособления" за валовете.От двете страни размерите съм ти ги дал от центъра на дупката......Ако ситуацията е много по различна от тази на снимката,то не и се доверявай...Просто за ориентир ти я пращам....Уви с друго не мога да ти помогна...успехП.С...(S) е лявата шайба....(А )е дясната на снимкатаFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
A и S най-вероятно са винаги на едно и също място, обаче тези колела имат около 15 градуса луфт всяко след отхлабване на болтовете им. Най-добре с пети да се застопорят валовете, да се нагласи кол. вал в ГМТ на 1цил., слага се ремъка и се стяга. След стягане на всичко нужно се махат петите, слагат се капачките на валовете и се завиват болтовете."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:A и S най-вероятно са винаги на едно и също място, обаче тези колела имат около 15 градуса луфт всяко след отхлабване на болтовете им. Най-добре с пети да се застопорят валовете, да се нагласи кол. вал в ГМТ на 1цил., слага се ремъка и се стяга. След стягане на всичко нужно се махат петите, слагат се капачките на валовете и се завиват болтовете.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар