Здравейте на всички от форума. Преди 2 дена както си карам bravo-то изгасна в движение. Пробвах да запаля но не искаше, та се наложи да ме дръпнат...С нови кабели, батерия и датчик на коляновия вал, все още не ще да запали... стартера върти перфектно, но двигателя даже и не се опитва да запали. Никакви аварийни лампи не светят по таблото... само си върти и върти стартера. Ангренажа и него гледах - няма проблеми.Развих свещите - искра има. От отворите за свещите мирише на бензин - следователно вкарва и гориво.Изключвам варианта да са ми замръзнали гърнетата, защото когато колата изгасна беше загряла......Въпроса ми е какво още да проверя, че да запали. (само диагностика не сам правил, но просто с този сняг по пътищата не мога да закарам колата до сервиз0.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.6 изгасна в движение и не пали повече..
Collapse
X
-
Абе то хубаво мирише на бензин при свещите, ама дали помпата работи и вкарва необходимото налягане в рейката?Чуваш ли я да жужи тая помпа, провери и краш бутона да не се е задействал.Как сменяте датчици без диагностика направо ме кефитеКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Този горивен регулатор има ли как да се провери, освен като се махне вакуумната тръбичка? На мен лично никак не ми се иска да я махам, щото после набиването е.. мъкааа."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Този горивен регулатор има ли как да се провери, освен като се махне вакумната тръбичка? На мен лично никак не ми се иска да я махам, щото после набиването е.. мъкааа.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
АААААААААААААААААААААААа направо ужас, в нито един от цилиндрите нямам компресия. Много сам загубен трябваше първо това да проверя.Мисля утре да махна ремъка на ангренажа (ремъка го бях проверил, здрав е) и да проверя как с какво усилие се въртят зъбните колелета на валове.Колега miro_biasa благодаря за съвета за предпазителите, проверил сам ги както и всички кабели.Мисля си, че може би имам счупен вал или в най-добрия случай връзката между вала в зъбното колело да се е счупила.Благодаря на всички колеги за тяхната помощ в тази тема.Утре ще драсна какво е състоянието на валовете.......
Коментар
-
nedialk00
имаш ударени клапани, прехвърлил ти е ремъка няколко зъба; компресия 0 = ударени клапани, а това което мислиш да направиш, най-много да донагънеш всички клапани, ако има здрави все още ; взимай рибе м9 и рибе м12 и почвай ремонта
Коментар
-
nedialk00
нито едно от двете, ribe си е ribe разпределителните валове са стегнати към главата ribe м9, главата към блока с ribe м12http://www.google.bg/imgres?q=ribe+m12&um=1&hl=bg&biw=1366&bih=598&tbm= isch&tbnid=IS-0kCV9D_S-NM:&imgrefurl=http://www.instrumenti-online.bg/m-3-Unior%3Fproduct_id%3D3137&docid=y5yVIwLrhxXaQM&itg =1&imgurl=http://www.instrumenti-online.bg/image/cache/data/missing%252520pics/192R-500x500.jpg&w=500&h=500&ei=20goT93CFJCSswbU35C0AQ& zoom=1&iact=hc&vpx=586&vpy=126&dur=626&hovh=225&ho vw=225&tx=152&ty=109&sig=106896428421956659242&pag e=1&tbnh=119&tbnw=126&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r :3,s:0
Коментар
-
Така, днес пак замерих компресията, отново 0. Махнах всичките щуротии и стигнах до капаците на разпределителните валове (радвам се, че нищо не счупих).Махам аз вала на изходящите клапани и гледам всичко ОК, клапаните подредени като армейски строй, успявам да ги натисна леко с не кои знае колко голяма сила и си викам всичко е здраво.После махнах вала на входящите клапани (при него имаше интересен празен ход около 1/5 оборот се въртеше без усилие) и гледам клапан нагоре клапан надолу, 7 от 8 бяха блокирали.... Поне и двата вала са здрави.Утре ще махна главата, дано не са големи пораженията по нея...P.S. Най-интересното е, че ангренажа не беше прескочил, колата не съм я карал като състезател, чудя се как са блокирали тези 7 клапана...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар