Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ неще да пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Зависи колко е дефектен кабела Преди карах Москвич и съм се сблъсквал този проблем, да не казвам по старите ЗиЛ -ове, коло пъти ми се е случвало. Вдиш свеща, закачаш лулата - има искра. Слагаш я на мястото и - няма искра. Гадничко е, но с правилния подход, бързо се намира проблема.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      Кабелите сега са ОК... странна работа. Смених 1ви и втори цилиндър (кабелите им), и вече има разлика като се маха някой от тях. Върнах ги - също има разлика в работата на двигателя. Обаче като откаих ламбда сондата, колата заработи една идея по-добре (може и да си въобразявам). Като махах 1 по 1 датчиците - разлика в работата нямаше. Нито темп. датчик оказа влияние, нито мап сензора, нито датчика за темп. на въздуха. Озадачен съм. Повече няма да се занимавам, при първа възножност отивам на диагностика. До тогава колата в гаража да събира прах. Поне вчера направих едно кръгче из селото - горе-доле добре рАботи пущината, мога да стигна с нея до сервиза. П.С.Ремъка е добре зацепен, не беше, но го оправиха. ГИ няма да сложа, докато не съм сигурен, че двигателят работи добре на бензин (този, който имам, ползва бензиновият комп и датчиците му за да работи, при това положение твърдо няма да сложа газта).
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        Да повдигна отново темата: снощи рових отново по тъпата ланчия. Оказа се, че имам 2 датчика на термостата. Единият е с правоъгълна букса, другият с кръгла (двата контактора са на 90*). Правоъгълният го меря - показва горе-долу каквото пише в аутодата. Другият обаче не показва нищо - няма верига. Идеи кой за какво служи, и какви трябва да са показанията на вторият с кръглият конектор?
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          И двата датчика са за темп. на охл. течност. Единият дава инфо на ЕКУ,а другият е за показанието на таблото. Мисля,че кръглият е за показанието на таблото,а другият с правоъгълния конектор е за ЕКУ.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            Аха. А защо тогава виждам показания на таблото, след като въпросният "кръгъл" датчик показва с мултицета че е изгорял?
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              Synthy написа:
              Аха. А защо тогава виждам показания на таблото, след като въпросният "кръгъл" датчик показва с мултицета че е изгорял?
              Разкачи го и ще видиш какво показва на таблото.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар

              Working...
              X